ΦΡΛΚ: Τι ειπώθηκε στο roadshow της Deutsche Bank

Την πρόθεση δημιουργίας 2 νέων καταστημάτων ΙΚΕΑ ανά έτος αλλά και την αισιοδοξία για τις προοπτικές του τμήματος αθλητικών ειδών επανέλαβε η Fourlis κατά τη διάρκεια του roadshow που διοργάνωσε η Deutsche Bank. Δείτε τι ειπώθηκε στο roadshow που διοργάνωσε η Deutsche Bank.

ΦΡΛΚ: Τι ειπώθηκε στο roadshow της Deutsche Bank
Την πρόθεση δημιουργίας 2 νέων καταστημάτων ΙΚΕΑ ανά έτος αλλά και την αισιοδοξία για τις προοπτικές του τμήματος αθλητικών ειδών επανέλαβε η Fourlis κατά τη διάρκεια του roadshow που διοργάνωσε η Deutsche Bank.

Σύμφωνα με τον διεθνή οίκο, η εταιρία στοχεύει στην παρουσία 7-8 καταστημάτων στην Ελλάδα, 1 στην Κύπρο και 3 στη Βουλγαρία, ενώ δεν παρείχε διευκρινίσεις για την πιθανότητα επέκτασης μέσω franchise των καταστημάτων ΙΚΕΑ στη ΝΑ. Ευρώπη.

Ωστόσο, η Deutsche Bank εκτιμά ότι μπορεί να υπάρξουν καταστήματα ΙΚΕΑ σε τουλάχιστον άλλα 5 κράτη.

Αναφορικά με το τμήμα αθλητικών ειδών, η εταιρία εκτίμησε περαιτέρω άνοδο της κερδοφορίας μέσω ενίσχυσης κατά 1,5 – 2 μονάδων βάσης των περιθωρίων EBITDA και ΕΒΙΤ.

Για το τμήμα χονδρικής επισημάνθηκε ότι οι προοπτικές βελτιώνονται με υψηλότερους όγκους και σχετικά σταθερά περιθώρια.

Η Deutsche Bank αναφέρει ότι η Fourlis διαπραγματεύεται με premium συγκρινόμενη με τις εταιρίες λιανικής καθώς διαπραγματεύεται 18 φορές τα EBITDA και 29 φορές τα EPS 2007. Με βάση τα εκτιμώμενα κέρδη του 2008 διαπραγματεύεται 13 φορές τα EBITDA και 20 φορές τα EPS.

Ωστόσο, τονίζει τις μακροπρόθεσμες προοπτικές ανάπτυξης και κερδοφορίας της εταιρίας, διατηρώντας την τιμή – στόχο των 19,2 ευρώ και τη σύσταση ”buy”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v