Wind: Επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ στην αλυσίδα καταστημάτων

Σύμφωνα με το στρατηγικό σχεδιασμό, ήδη μέσα στο Σεπτέμβριο θα λειτουργούν 12 ανανεωμένα καταστήματα WIND σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και σε άλλες μεγάλες πόλεις, ενώ έως το τέλος του 2014 θα λειτουργήσουν συνολικά 40 νέα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Wind: Επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ στην αλυσίδα καταστημάτων

Στην ολοκληρωτική αλλαγή της εικόνας των εμπορικών καταστημάτων της προχωρά η Wind. Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας ανακοίνωσε σήμερα ότι ως το τέλος της επόμενης χρονιάς θα ολοκληρωθεί η αλλαγή του συνόλου των καταστημάτων που διαθέτει, ενώ πρόκειται να αλλάξουν υιοθετώντας το νέο προφίλ και τα σημεία των αποκλειστικών αντιπροσώπων. Για το σκοπό αυτό θα διατεθεί κονδύλι 20 εκατομμυρίων ευρώ.

Το κεντρικό κατάστημα της Κηφισίας στο Μαρούσι είναι το πρώτο στο οποίο οι πελάτες της μπορούν να δουν τις σημαντικές καινοτομίες στα εμπορικά καταστήματα που φέρνει η Wind. Ως το τέλος του μήνα θα έχουν ανακαινιστεί άλλα 12 σημεία, ενώ μέχρι το τέλος της τρέχουσας χρονιάς θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες σε 40 συνολικά καταστήματα.

Στόχος η διψήφια αύξηση των πωλήσεων

Τα στελέχη της Wind σημείωσαν ότι από την κίνηση αυτή η εταιρεία προσδοκά αύξηση της επισκεψιμότητας που θα οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων. Ο στόχος είναι η αύξηση των πωλήσεων σε διψήφιο ποσοστό. Στο πλαίσιο των αλλαγών που γίνονται πιθανόν κάποια από τα υφιστάμενα καταστήματα να αλλάξουν χώρο, αφού, όπως τονίστηκε, οι εποχές επιτρέπουν τη μετακίνηση σε καλύτερα σημεία και ενδεχομένως με ευνοϊκότερους οικονομικούς όρους.

Ο κ. Κώστας Τσαγκανός, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της WIND Ελλάς, δήλωσε κατά την επίσημη πρώτη παρουσίαση η οποία έλαβε χώρα στο κατάστημα που στεγάζεται στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας: «Με τα νέα μας καταστήματα στην ουσία ξανασυστήνουμε τη WIND στη λιανική αγορά. Οι θετικές αλλαγές που έχουμε κάνει ως εταιρεία, ως δίκτυο, ως brand, η δυναμική που έχουμε αποτυπώνεται πλέον και στα καταστήματά μας. Πρόκειται για μια συνολικά νέα προσέγγιση στη λιανική αγορά. Αλλάζουμε τελείως την εμπειρία που είχε ο πελάτης και δημιουργούμε ένα κατάστημα ψηφιακό, καινοτομικό, μοναδικό στην ελληνική αγορά, που είναι όμως ιδιαίτερα ανθρώπινο και φιλικό».

Η αρχιτεκτονική των νέων καταστημάτων WIND φέρει την υπογραφή του μεγαλύτερου διεθνούς γραφείου εξειδίκευσης στο brand & retail design, της Allen International. Έχει δημιουργηθεί ένας άκρως οικείος χώρος που κάθε επισκέπτης νιώθει ως δικό του. Οι χώροι και οι λειτουργίες είναι σχεδιασμένα ώστε να καθοδηγούν τον πελάτη σε αυτό που τον ενδιαφέρει αλλά και να τον φιλοξενούν για όσο το επιθυμεί, ενώ ο ίδιος αισθάνεται άνετα σαν να βρίσκεται στο σπίτι του.

Σύμφωνα με τον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας, ήδη μέσα στον Σεπτέμβριο θα λειτουργούν 12 ανανεωμένα καταστήματα WIND σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και σε άλλες μεγάλες πόλεις, ενώ έως το τέλος του 2014 θα λειτουργήσουν συνολικά 40 νέα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

«Η επένδυση που κάνουμε για τα νέα μας καταστήματα θα τονώσει την αγορά και παράλληλα θα δώσει στον Έλληνα καταναλωτή μία εμπειρία διεθνούς επιπέδου» επεσήμανε ο κ. Τσαγκανός. «Δημιουργήσαμε ένα τελείως νέο μοντέλο καταστήματος που δεν είναι απλώς σημείο πώλησης, είναι ένας χώρος για να εξοικειωθεί ακόμη περισσότερο ο Έλληνας με τις τεχνολογίες της επικοινωνίας ώστε να κάνει καλύτερη την καθημερινότητά του».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v