Cyta: Στόχος μας η αυτοδύναμη παρουσία στην Ελλάδα

Στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας ως εικονικός πάροχος (MVNO) εισέρχεται η Cyta Ελλάδας, η οποία παρέχει πλέον στους συνδρομητές της υπηρεσίες 4play. Κίνηση που εντάσσεται στο πλαίσιο της προσπάθειας για αύξηση της αξίας του Τηλεπικοινωνιακού Οργανισμού Κύπρου, εν όψει ιδιωτικοποίησης.

Cyta: Στόχος μας η αυτοδύναμη παρουσία στην Ελλάδα

Τη συνέχιση της παρουσίας της στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά ως αυτοδύναμη εταιρεία στοχεύει η Cyta Ελλάδας, η οποία σήμερα ανακοίνωσε την είσοδό της στην κινητή τηλεφωνία.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Cyta Κύπρου κ. Χρίστο Πατσαλίδη η εταιρεία παρακολουθεί στενά την πορεία των εξελίξεων στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών, που επηρεάζουν. άμεσα ή έμμεσα, την Cyta, ωστόσο ο στόχος είναι η εταιρεία να συνεχίσει την ανεξάρτητη παρουσία της στην αγορά.

Η είσοδο στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας, που σχεδιάζονταν εδώ και πολύ καιρό, γίνεται με την συνεργασία της Vodafone.

H Cyta Ελλάδας παρέχει πλέον στους συνδρομητές της υπηρεσίες 4Play, προσφέροντας τηλεφωνία, ίντερνετ, κινητή τηλεφωνία , αλλά και τηλεόραση. Τα στελέχη της εταιρείας παρουσιάζοντας σήμερα το νέο εγχείρημα της Cyta Ελλάδας σημείωσαν ότι είναι πλέον ο πρώτος πάροχος που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες, σε έναν λογαριασμό.

Ο πρόεδρος ης Cyta Κύπρου, Χρίστος Πατσαλίδης, στον χαιρετισμό του σημείωσε ότι ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών απαιτεί εξωστρέφεια και στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η κίνηση επέκτασης της εταιρείας στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας, την οποία χαρακτήρισε πρόκληση.

Ιδιωτικοποίηση

Ο κ. Πατσαλίδης τόνισε ότι η πρόκειται για ένα σχέδιο που υλοποιείται στο πλαίσιο της προσπάθειας για την αύξηση της αξίας του οργανισμού, εν όψει μάλιστα και της εισόδου στρατηγικού επενδυτή στον Τηλεπικοινωνιακό Οργανισμό Κύπρου.

Η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας θα προχωρήσει όπως ορίζει το πρόγραμμα εξυγίανσης της κυπριακής οικονομίας και οι προτάσεις αναμένεται ότι θα κατατεθούν στα τέλη του 2015 ή στις αρχές του 2016.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Cyta Ελλάδας, Γιώργο Κουφάρη, η είσοδος στην κινητή τηλεφωνία αποτελεί κορυφαία στρατηγική επιδίωξη για την εταιρεία. Ο κ. Κουφάρης τόνισε ότι για την υλοποίηση του σχεδίου ήταν βασικής σημασίας η στήριξη από την μητρική εταιρεία.

Ο στόχος, σημείωσε, είναι ποιότητα σε ανταγωνιστικές τιμές, ενώ τόνισε ότι οι ενοποιημένες υπηρεσίες και αξιοποίηση του δικτύου νέας γενιάς δίνουν στη Cyta τη δυνατότητα να τον υλοποιήσει. Για την υλοποίηση του σχεδίου, η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι δεν θα απαιτηθούν ιδιαίτερες επενδύσεις, αφού κατά κύριο λόγο αυτές έχουν γίνει κατά την προηγούμενη 6ετία, οπότε η εταιρεία επένδυσε περίπου 200 εκατομμύρια αγορά στην ελληνική αγορά. Για την τρέχουσα χρονιά, η εταιρεία παρουσιάζει θετικό EBITDA, αλλά συνεχίζει να καταγράφει αρνητικά αποτελέσματα, ωστόσο για την επόμενη χρονιά αναμένεται ότι η εταιρεία θα περάσει σε θετικό έδαφος.

Όχι σε καταστροφική συμπίεση των περιθωρίων κέρδους

Από την πλευρά του ο γενικός διευθυντής της Cyta Ελλάδας, Χρίστος Λιμνατίτης, σημείωσε ότι η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες σύγκλισης με χαμηλό κόστος, χωρίς να συμπιέζει καταστροφικά τα περιθώρια κέρδους, όπως έγινε πολλές φορές στο παρελθόν.

Τα στελέχη της εταιρείας σημείωσαν ακόμη ότι με την κίνηση αυτή, η εταιρεία στοχεύει να καλύψει πρωτίστως τις ανάγκες της πελατειακής της βάσης, η οποία ξεπερνά τους 316.000 συνδρομητές. Να σημειωθεί ότι οι συνδρομητές της τηλεόρασης υπολογίζονται σε περίπου 8.000 πελάτες.

Πάντως τόνισαν ότι από τα πρώτα στοιχεία που λαμβάνουν από την αγορά η ανταπόκριση είναι θετική. Την κινητή τηλεφωνία έχουν χρησιμοποιήσει ήδη περισσότεροι από 4.000 συνδρομητές της εταιρείας κατά την δοκιμαστική περίοδο λειτουργίας. Το μηνιαίο πάγιο για την βασική υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας ξεκινά από τα 9 και φτάνει ως τα 13 ευρώ, ανάλογα με την διάρκεια του συμβολαίου και αν αυτό συνδυάζεται ή όχι με σταθερή.

Ανάλογα με τις ανάγκες του, ο χρήστης μπορεί να προσθέσει επιπλέον προϊόντα όπως επιπλέον χρόνο προς όλους, προς συνδρομητές Cyta, SMS, data ενώ υπάρχουν και εκπτώσεις ανάλογα με τη χρήση. Η υπηρεσία περιλαμβάνει ενημέρωση του συνδρομητή για τη χρήση στο 80% αλλά και στο 100% χρήσης.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v