Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Γλάρος: Νέα επένδυση για τη χαρτοβιομηχανία του Σκλαβενίτη

Επένδυση ύψους 10,8 εκατ. ευρώ από τη χαρτοβιομηχανία Γλάρος ενέκρινε το ΥΠΑΝ. Στο 1,6 εκατ. η επιδότηση. Νέα γραμμή παραγωγής, επέκταση εγκαταστάσεων και δημιουργία αποθηκών για τη χαρτοβιομηχανία της οικογένειας Σκλαβενίτη.

Γλάρος: Νέα επένδυση για τη χαρτοβιομηχανία του Σκλαβενίτη

Το πράσινο φως σε επένδυση της χαρτοβιομηχανίας Γλάρος, που ανήκει στην οικογένεια Σκλαβενίτη της ομώνυμης αλυσίδας σούπερ μάρκετ, έδωσε το υπουργείο Ανάπτυξης.

Η απόφαση του αρμόδιου υπουργείου, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ στις 14 Αυγούστου, αφορά επένδυση για τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση της επιχείρησης, με απόκτηση νέας γραμμής παραγωγής, επέκταση των κτιριακών εγκαταστάσεων και δημιουργία επιπλέον αποθηκευτικών χώρων στα Οινόφυτα. Η συγκεκριμένη επένδυση είναι συνολικού επιλέξιμου και ενισχυόμενου κόστους 10.866.874,72 ευρώ και η ενίσχυση στο σύνολό της ανέρχεται σε 1.630.031,21 ευρώ, ήτοι σε ποσοστό 15% του ενισχυόμενου κόστους.

Η χαρτοβιομηχανία Γλάρος κατά την 9η εταιρική της χρήση που έκλεισε στις 30 Ιουνίου 2013 εμφάνισε τζίρο 19,839 εκατ. ευρώ από 20,954 εκατ. ευρώ στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 30/6/2012. Εν αντιθέσει πάντως με τον τζίρο της, ο οποίος μειώθηκε, τα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν με αποτέλεσμα να ανέλθουν στα 6,227 εκατ. ευρώ από 6,177 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 30/6/2012.

Η πορεία της βιομηχανίας Γλάρος που παράγει προϊόντα για λογαριασμό της αλυσίδας Σκλαβενίτης αλλά και για τρίτους, αντικατοπτρίζει επί της ουσίας τη στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (PL) των αλυσίδων σούπερ μάρκετ εις βάρος των επώνυμων brands.

Στις κατηγορίες των χαρτικών, άλλωστε, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν τη μεγαλύτερη διείσδυση στο καλάθι της νοικοκυράς. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών IRI, στα χαρτιά κουζίνας τα PL έχουν μερίδιο σε αξία που ξεπέρασε το 75% το 2013 και μάλιστα έχει αυξηθεί σε σχέση με το 2012. Επίσης στην κατηγορία των χαρτιών υγείας το μερίδιο των PL φτάνει σχεδόν το 58%, ενισχυμένο σε σύγκριση με το 2012.

Και να φανταστεί κανείς ότι μία δεκαετία πίσω, όταν η Γλάρος ξεκινούσε τη δραστηριότητά της στη συγκεκριμένη αγορά, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έλεγχαν μερίδιο 34% στο χαρτί τουαλέτας, 32% στο χαρτί κουζίνας και 50% στις χαρτοπετσέτες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v