ΑΛΤΕ: Εγκριση για τις συγχωνεύσεις 7 θυγατρικών

Τη συγχώνευση με απορρόφηση 7 θυγατρικών ενέκρινε η σημερινή (5/8) γ.α της ΑΛΤΕ, η οποία για το 2002 αναμένει ενοποιημένο κύκλο εργασιών 200 εκατ. ευρώ και προ φόρων κέρδη 20 εκατ. ευρώ.

ΑΛΤΕ: Εγκριση για τις συγχωνεύσεις 7 θυγατρικών
Την υλοποίηση του σχεδίου σύμβασης συγχώνευσης 7 κατασκευαστικών εταιριών, ενέκρινε σήμερα, 5 Αυγούστου, η έκτακτη γενική συνέλευση της ΑΛΤΕ, η οποία για το 2002 αναμένει ενοποιημένο κύκλο εργασιών 200 εκατ. ευρώ και κέρδη προ φόρων 20 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα, η εταιρία θα προχωρήσει στην συγχώνευση με απορρόφηση των εταιριών Οδών & Οδοστρωμάτων, Κορόντζης, Ιρις, Θεμέλιο ’79, Δωρική, Γ. Σχοινάς και ΑΝΝΕΞ.

Η ολοκλήρωση του νέου κατασκευαστικού φορέα της ΑΛΤΕ και η πλήρης αναδιοργάνωσή του, προσφέρει, όπως υπογραμμίζεται στο δελτίο τύπου, στην εταιρία μία θέση στην πρώτη τριάδα του ανώτατου (Ζ’) εργοληπτικού πτυχίου της χώρας και φυσικά τη δυνατότητα συμμετοχής στα μεγαλύτερα έργα υποδομής που θα πραγματοποιηθούν την επόμενη 5ετία στη χώρα μας.

Ταυτόχρονα, η νέα ΑΛΤΕ αποκτά ισχυρότερα μεγέθη, επιπλέον εξειδίκευση, απόλυτη γεωγραφική κάλυψη με παρουσία σε ολόκληρη τη χώρα, καθώς και σημαντικές προοπτικές σύναψης διεθνών συνεργασιών για την ανάληψη νέων έργων και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Ο κατασκευαστικός όμιλος της ΑΛΤΕ συμμετέχει σήμερα σε μία σειρά σημαντικών έργων υποδομής, όπως οι αυτοκινητόδρομοι της Αττικής Οδού και της Εγνατίας, οι Σταθμοί ΟΣΕ Θριάσιου Πεδίου, η Σήραγγα Καλλιδρόμου, τα έργα στην Κακιά Σκάλα, το Ολυμπιακό Χωριό, το Ολυμπιακό Σκοπευτήριο στο Μαρκόπουλο Αττικής κλπ.

Όπως επίσης σημειώνεται στο δελτίο τύπου, το νέο σχήμα της ΑΛΤΕ ”υπογράφει” σήμερα 35, υπό εκτέλεση, έργα, με συνολικό ανεκτέλεστο που ξεπερνά τα 528 εκατ. ευρώ (180 δισ. δρχ.), ενώ έχει προεπιλεγεί, σε κοινοπραξία με τις Bouygues και Boskalis Archirodon, για την κατασκευή τεσσάρων συγχρηματοδοτούμενων οδικών αξόνων, που αποτελούν το μέλλον της ελληνικής κατασκευαστικής βιομηχανίας, μετά τα έργα του Γ’ ΚΠΣ και της Ολυμπιάδας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v