Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

DANONE Γαλακτοκομικά: Στην τέταρτη θέση της αγοράς γιαουρτιού

Η θυγατρική του γαλλικού ομίλου στην Ελλάδα εμφάνισε πέρυσι τζίρο 18,96 εκατ. ευρώ, από 21,15 εκατ. ευρώ το 2012, ενώ τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 25,17 χιλ. ευρώ.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
DANONE Γαλακτοκομικά: Στην τέταρτη θέση της αγοράς γιαουρτιού

Ενίσχυση μεγεθών και μεριδίων στην αγορά γιαουρτιού, η οποία εξακολουθεί να πιέζεται, εμφανίζει η DANONE ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ, στο "τιμόνι" της οποίας βρίσκεται από το 2011 ο κ. Χάρης Φεύγας, εκ των ιδρυτικών στελεχών της.

Συγκεκριμένα η θυγατρική του γαλλικού ομίλου στην Ελλάδα εμφάνισε πέρυσι τζίρο 18,96 εκατ. ευρώ, από 21,15 εκατ. ευρώ το 2012, ενώ τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 25,17 χιλ. ευρώ. Για την τρέχουσα χρήση οι πωλήσεις εκτιμάται ότι θα υπερβούν τα 20 εκατ. ευρώ, και τα κέρδη προ φόρων αναμένεται να αγγίξουν τα 1,4 εκατ. ευρώ. Ήδη το πρώτο εξάμηνο του έτους οι πωλήσεις αναπτύσσονται με ρυθμούς 12% σε όγκο, εξέλιξη που επανέφερε την εταιρεία στην τέταρτη θέση της αγοράς γιαουρτιών με μερίδιο 8%.

Σύμφωνα με τον κ. Φεύγα, η επιστροφή της εταιρείας σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης επετεύχθη κόντρα στη στασιμότητα της κατανάλωσης γαλακτοκομικών στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους και παρά την ενίσχυση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (μερίδιο 14%). Στόχος της Danone στην Ελλάδα είναι να παραμείνει υγιής και να συνεχίσει να διευρύνει το μερίδιο της, διατηρώντας ταυτόχρονα την κερδοφορία της, όπως δήλωσε χθες σε δημοσιογράφους ο κ. Χάρης Φεύγας.

Στην πρώτη θέση, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ. Φεύγα, είναι η ΦΑΓΕ με μερίδιο 22%, στη δεύτερη η ΔΕΛΤΑ με 18% και στην τρίτη η Όλυμπος με 10% ενώ μετά τη Danone ακολουθούν η Κρι Κρι με 7%, η ΜΕΒΓΑΛ με 6% και η FrieslandCampina με 3%.

Σύμφωνα με τον ίδιο κομβικό ρόλο στην ενίσχυση των μεγεθών της Danone στην ελληνική αγορά είχε η μείωση της τιμής του Activia κατά 10%, -σ.σ. το συγκεκριμένο προϊόν συνεισφέρει το 70% των συνολικών εσόδων - αλλά και η έντονη επικοινωνιακή καμπάνια στο πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς.

Πέρα από τα μερίδια και τη θέση στην αγορά, η εταιρεία ακολουθεί αυστηρή πολιτική πιστώσεων προς το λιανεμπόριο, μειώνοντας τις ημέρες πίστωσης στις 60 ενώ ενέτεινε τις ενέργειες για μείωση του λειτουργικού κόστους. Στη μείωση του λειτουργικού κόστους σύμφωνα με τον κ. Φεύγα δεν περιλαμβάνονται οι μισθοί και το ανθρώπινο δυναμικό.

Σημειώνεται ότι η Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα σχεδιάζει και προωθεί με την Numil – επιχείρηση του ομίλου στην Ελλάδα- συστέγαση και επέκταση του μοντέλου παραγγελιοληψίας από την Αττική σε όλη την Ελλάδα με κοινό τμήμα για τις δύο εταιρείες.

Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο πανευρωπαϊκής αναδιοργάνωσης του ομίλου (που έχει ανακοινωθεί στις αρχές του 2013), η Danone Ελλάδος θα αποτελεί μέρος ενός μεγαλύτερου σχήματος που θα καλύπτει όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη με έδρα τη Ρουμανία. Όπως ανακοίνωσε χθες ο κ. Φεύγας θα παραμείνει στο τιμόνι της εταιρείας μέχρι το τέλος του έτους προκειμένου η μετάβαση στο νέο οργανόγραμμα να είναι ομαλή.

Όπως ανέφερε ο ίδιος χωρίς να προβεί σε μείωση προσωπικού στην Ελλάδα από τα τωρινά επίπεδα, κάθε υποστηρικτικό τμήμα (Οικονομικό, Προσωπικού, Logistics, Planning, IT) καθώς και το Marketing, θα αποτελούν μέρος του ενιαίου τμήματος για όλη την Νοτιοανατολική Ευρώπη, με το τμήμα Πωλήσεων να παραμένει ανεξάρτητο σε κάθε χώρα της περιοχής.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v