Στο τελικό στάδιο των διαπραγματεύσεων για την εξαγορά σήματος καλλυντικών προϊόντων στην αγορά της Τσεχίας, βρίσκεται σύμφωνα με πληροφορίες του Εuro2day.gr, ο όμιλος Σαράντη, υλοποιώντας το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξής του στις αγορές της ΝΑ. και της Κεντρικής Ευρώπης.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, πρόκειται για φίρμα με μακρόχρονη παρουσία και ηγετικά μερίδια στην τοπική αγορά σε κατηγορίες όπως τα κρεμικά, τα αντιηλιακά, lip care και foot care. Ο όμιλος Σαράντη, ο οποίος μέσω της θυγατρικής του διαθέτει παρουσία και πραγματοποιεί κύκλο εργασιών της τάξης των 7 εκατ. ευρώ, φέρεται να επιδιώκει το διπλασιασμό των πωλήσεων μέσω της παραπάνω εξαγοράς, αλλά και την εκμετάλλευση συνεργειών που θα αποδώσουν άμεσα σε επίπεδο κερδοφορίας.
Επίσης, το κόστος της εξαγοράς υπολογίζεται σε 6-7 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος, μέσω της τακτικής των εξαγορών, έχει αναπτύξει τόσο το πολωνικό σήμα Kolastyna όσο και το ρουμανικό Bioten στον κλάδο των καλλυντικών με εντυπωσιακά αποτελέσματα σε επίπεδο τόσο πωλήσεων όσο και καθαρής κερδοφορίας.