To καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των επτά εκατομμυρίων ευρώ θα εισπράξει σήμερα η Autohellas μέσα από την γενναία επιστροφή κεφαλαίου της Αεροπορίας Αιγαίου (ένα ευρώ ανά μετοχή) της οποίας κατέχουν γύρω στο 10%.
Πέραν αυτού όμως, το ταμείο της Autohellas έχει ενισχυθεί ταμειακά φέτος και από τις πωλήσεις τίτλων της Τράπεζας Πειραιώς που είχε αποκτήσει κατά το παρελθόν η εισηγμένη εταιρεία.
Επίσης, θετικά στη ρευστότητα της Autohellas θα επιδράσει το γεγονός ότι φέτος η εταιρεία δεν θα προχωρήσει ούτε σε διανομή μερίσματος, ούτε σε επιστροφή κεφαλαίου, μετά τη «γενναία» περυσινή ανταμοιβή προς τους μετόχους κάπου προς τα τέλη της χρονιάς.
Στο λειτουργικό τώρα κομμάτι, η εισηγμένη ωφελείται αναμφίβολα από την τόνωση του εισερχόμενου τουρισμού, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν περί τις δύο χιλιάδες μικρές τοπικές εταιρείες με μικρό στόλο αυτοκινήτων, πολλές εκ των οποίων ανταγωνίζονται χωρίς να καταβάλουν ΦΠΑ και φοροδιαφεύγοντας
Άλλο σημαντικό πεδίο εξέλιξης εργασιών είναι η δραστηριότητα εκτός Ελλάδας που πέρυσι αποτέλεσε περίπου το 20% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες, στις βασικές προτεραιότητες της Autohellas συγκαταλέγονται:
α) η αύξηση της δραστηριότητας του Rent A Car λόγω του αυξημένου τουρισμού
β) η έμφαση στα ελαφρά φορτηγά σε περίπτωση που αρχίσει να ανακάμπτει η πραγματική οικονομία και
γ) η βελτίωση της ήδη υπάρχουσας και αναπτυσσόμενης δραστηριότητας στο εξωτερικό (Κύπρο, Βαλκάνια).
Αντίθετα, η επένδυση στη θυγατρική Sportsland (σε συνεργασία με τον Όμιλο Κωνσταντακόπουλου) φαίνεται να αποτελεί υπόθεση που ελπίζεται να αποδώσει σε βάθος χρόνου.