Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Beiersdorf Hellas: Εκανε το «νταμπλ» στα κέρδη το 2013

Στην κορυφή της ελληνικής αγοράς προιόντων προσωπικής φροντίδας (ευρείας διανομής) παρέμεινε η θυγατρική του γερμανικού κολοσσού. Διψήφια αύξηση τζίρου στο πεντάμηνο του 2014. Τι δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας.

Beiersdorf Hellas: Εκανε το «νταμπλ» στα κέρδη το 2013

Σταθερή πρωτιά σε σημαντικές προϊοντικές κατηγορίες με παράλληλη αύξηση μεριδίων πέτυχε στην εγχώρια αγορά το 2013, η ελληνική θυγατρική του γερμανικού πολυεθνικού κολοσσού καλλυντικών και προϊόντων προσωπικής φροντίδας, Beiersdorf Hellas.

Παρά τη διακοπή της παραγωγικής της δραστηριότητας στην Ελλάδα από το 2003, η Beierstorf διαθέτει αδιάλειπτη εμπορική παρουσία από το 1928 έως σήμερα στην ελληνική αγορά, χτίζοντας ηγετική θέση με τα σήματα Nivea, Liposan, Atrix, Hansaplast, Duo και Λέοντος.

Καθόλη τη διάρκεια της τελευταίας πενταετίας, όπου η κρίση επηρέασε το σύνολο της αγοράς, επιφέροντας κάμψη σε αξία της τάξης του 25%, η ελληνική θυγατρική παρουσίασε κάμψη κύκλου εργασιών κατά 15% και διατήρησε την πρωτιά (με βασικό ανταγωνιστή την L'Oreal) σε μεγάλες κατηγορίες όπως εκείνη της περιποίησης προσώπου.

Εξάλλου όπως ανέφερε στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου, ο κ. Νίκος Τσακαλάκης, επικεφαλής της Beiersdorf Hellas, συνολικά το μερίδιο της εταιρίας στην ελληνική αγορά διαμορφώνεται στο 15,4%, με στόχο το 2014 να ενισχυθεί περαιτέρω στο 15,8%. Ο δε μεσοπρόθεσμος στόχος είναι έως το 2016, η Beiersdorf να κατακτήσει την πρώτη θέση και στις υπόλοιπες κατηγορίες, όπου δραστηριοποιείται.

Σε επίπεδο οικονομικών επιδόσεων, η εταιρεία το 2013 παρουσίασε σταθερό κύκλο εργασιών στα 55 εκατ. ευρώ (από 55,3 εκατ. ευρώ το 2012) τη στιγμή που η αγορά υποχώρησε σε ποσοστό 3,3%. Η επίδοση ωστόσο σε επίπεδο κερδοφορίας ήταν θεαματική, καθώς βελτιώθηκαν σημαντικά τα περιθώρια κέρδους και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διπλασιάστηκαν αγγίζοντας τα 2,2 εκατ. ευρώ (από 1,1 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη οικονομική χρήση).

Στο αποτέλεσμα αυτό συνέβαλαν η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου προϊόντων με νέα καινοτόμα λανσαρίσματα και απόσυρση από μη κερδοφόρες κατηγορίες (π.χ. μακιγιάζ), και ο εξορθολογισμός δαπανών. Σύμφωνα με τον κ. Τσακαλάκη ο μεσοπρόθεσμος στόχος αφορά στην περαιτέρω βελτίωση του περιθωρίου κέρδους EBIT, ώστε αυτό να φτάσει στο 10% από 4,2% που είναι σήμερα.

Στο πεντάμηνο του 2014, μάλιστα οι πωλήσεις της εταιρίας τρέχουν ήδη με διψήφιο ποσοστό αύξησης, όταν ο αρχικός προϋπολογισμός κάνει λόγο για αύξηση κύκλου εργασιών κατά 1,5%. Ειδικότερα, για το 2014 ο κ. Τσακαλάκης εστιάζει τη στρατηγική του στην ανάπτυξη πωλήσεων και στην διατήρηση της κερδοφορίας, στην περαιτέρω ισχυροποίηση της μάρκας Nivea, στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου καινοτόμων προϊόντων και στη διαρκή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού.

Σημειώνεται τέλος ότι η Beiersdorf Hellas που απασχολεί 91 άτομα προσωπικό αντλεί τα έσοδά της κατά 90% από την ελληνική αγορά και κατά 10% από εξαγωγές σε Κύπρο (3,5%) και Ισραήλ (6,5%).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v