Ελλάκτωρ: Μειώνεται η κίνηση στην Αττική Οδό

Η μέση ημερήσια κυκλοφορία στην Αττική Οδό που είχε φτάσει τα 307.000 οχήματα το 2009 μειώθηκε στο τέλος του 2013 σε 209.601 διελεύσεις και εξακολουθεί να περιορίζεται.

Ελλάκτωρ: Μειώνεται η κίνηση στην Αττική Οδό

Συνεχίζει να κινείται πτωτικά η κυκλοφορία στην Αττική Οδό, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η διοίκηση του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές.

Τα έσοδα της κοινοπραξίας που διαχειρίζεται τον οδικό άξονα υποχώρησαν στο πρώτο τρίμηνο του 2014 περίπου 5,5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Η μέση ημερήσια κυκλοφορία στην Αττική Οδό που είχε φτάσει τα 307.000 οχήματα το 2009 μειώθηκε στο τέλος του 2013 σε 209.601 διελεύσεις και εξακολουθεί να περιορίζεται.

Εξαιτίας της Αττικής Οδού, τα συνολικά έσοδα του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ από τις παραχωρήσεις περιορίστηκαν κατά 6% στο πρώτο τρίμηνο του 2014. Η κοινοπραξία Μορέας, που κατασκευάζει και διαχειρίζεται τον οδικό άξονα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα, είχε έσοδα αντίστοιχα με το πρώτο τρίμηνο του 2014 στα 9 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 6 εκατ. προέρχονται από διόδια.

Παρά τη μείωση του κύκλου εργασιών, ο κλάδος παραχωρήσεων της ΕΛΛΑΚΤΩΡ είχε στο φετινό πρώτο τρίμηνο σημαντικά κέρδη 5,5 εκατ. ευρώ κυρίως γιατί δεν περιλαμβανόταν η αυξημένη αναβαλλόμενη φορολογία, ύψους 22,7 εκατ. ευρώ, που επιβάρυνε τα αποτελέσματα του περυσινού τριμήνου.

Το πρώτο τρίμηνο του 2014 σημαδεύτηκε, επίσης, από τη σημαντική αύξηση του ανεκτελέστου υπολοίπου του ομίλου το οποίο διαμορφώνεται πλέον σε 3,8 δισ. ευρώ, ενώ λίγο πριν από την υπογραφή βρίσκονται συμβάσεις περί τα 500 εκατ. ευρώ.

Στο ανεκτέλεστο περιλαμβάνεται η αναλογία (32%) του έργου "Gold Line Metro Underground" στην Ντόχα του Κατάρ συνολικού προϋπολογισμού 3,2 δισ. ευρώ που ανέλαβε η κοινοπραξία ALYSJ JV, επικεφαλής της οποίας είναι η ΑΚΤΩΡ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v