Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΠΑΠ: Αύξηση κερδών 27,6% το α' τρίμηνο

Ξεπέρασαν τις προβλέψεις τα αποτελέσματα του Οργανισμού. Στα 965,5 εκατ. ο τζίρος με αύξηση 11,1% σε ετήσια βάση. Άνοδος 32,4% στα EBITDA που ανήλθαν στα 76,3 εκατ. ευρώ. «Χρονιά με σημαντικά οφέλη το 2014», σημειώνει ο Kamil Ziegler.

ΟΠΑΠ: Αύξηση κερδών 27,6% το α τρίμηνο

Στα 49,7 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά κέρδη του ΟΠΑΠ στο α' τρίμηνο, εμφανίζοντας άνοδο 27,6% με τον τζίρο της επιχείρησης να διαμορφώνεται στα 965,5 εκατ. ευρώ, με άνοδο 11,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ ξεπέρασαν τις προβλέψεις των αναλυτών, που "έβλεπαν" κέρδη 44,5 εκατ. ευρώ και έσοδα 943,4 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα, τα βασικά σημεία των αποτελεσμάτων του ΟΠΑΠ έχουν ως εξής:  


- Πωλήσεις: 965,5 εκ. ευρώ, έναντι 869,3 εκ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2013 (αύξηση 11,1%), επιδεικνύοντας βελτιωμένο ρυθμό μεταβολής για 5ο συνεχές τρίμηνο, λόγω της αύξησης του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ κατά 30%, καθώς και της επιστροφής του ΚΙΝΟ σε θετικό πρόσημο.

- Καθαρά έσοδα προ φόρου (GGR) αυξημένα κατά 5,8% στα 320,1 εκ. ευρώ (α’ τρίμηνο 2013: 302,6 εκ.
ευρώ) αντιστρέφοντας την πτώση του δ’ τριμήνου 2013.

- Τα EBITDA α’ τριμήνου έφτασαν τα 76,3 εκ. ευρώ (α’ τρίμηνο 2013: 57,6 εκ. ευρώ), υψηλότερα κατά 32,4%
σε ετήσια βάση, επιστρέφοντας σε θετικό πρόσημο μετά από 13 πτωτικά τρίμηνα.

- Κόστος διάθεσης στα 25,8 εκ. ευρώ, μειωμένο κατά 12,2% σε ετήσια βάση.

- Καθαρά κέρδη: 49,7 εκ. ευρώ έναντι 38,9 εκ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2013 (αύξηση 27,6%).

- Ισχυρή ταμειακή θέση στα 168 εκ. ευρώ

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του α' τριμήνου 2014, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΠΑΠ ΑΕ κ. Kamil Ziegler, αναφέρει:

"Το α' τρίμηνο του 2014 χαρακτηρίζεται από την επιστροφή της ΟΠΑΠ σε σημαντική αύξηση της κερδοφορίας. Η λειτουργική απόδοση των βασικών μας παιχνιδιών αυξήθηκε περαιτέρω, ως αποτέλεσμα των συνεχιζόμενων ενεργειών ανανέωσης του χαρτοφυλακίου παιχνιδιών μας. Ενισχύσαμε επιπλέον τη λειτουργική μας αποδοτικότητα, συνεπείς με το μακροχρόνιο σχεδιασμό μας.

Οι βελτιωμένες μας επιδόσεις σε συνδυασμό με την θετική ανταπόκριση του νέου στιγμιαίου λαχείου ΣΚΡΑΤΣ, του πρώτου από μια σειρά νέων προϊόντων που θα κυκλοφορήσουν στην διάρκεια του έτους, μας επιτρέπει να θεωρούμε ότι το 2014 θα αποτελέσει μια χρονιά με σημαντικά οφέλη."

Αθλητικός στοιχηματισμός  

Οι πωλήσεις των παιχνιδιών αθλητικού στοιχηματισμού αυξήθηκαν κατά 27,8% στα 395,5 εκ. ευρώ στο α' τρίμηνο 2014 έναντι 309,5 εκ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο 2013. Οι πωλήσεις του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ παρουσίασαν αύξηση 30,1% συνεχίζοντας την ανοδική τους πορεία για 3ο συνεχόμενο τρίμηνο.

Αριθμολαχεία

Τα έσοδα από τα αριθμολαχεία αυξήθηκαν κατά 1,8% στα 570,0 εκ. ευρώ στο α' τρίμηνο 2014 έναντι 559,8 εκ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο 2013. Τα έσοδα από το KINO διαμορφώθηκαν στα 500,4 εκ. ευρώ υψηλότερα κατά 4,1% σε ετήσια βάση, για πρώτη φορά θετικά μετά από 18 αρνητικά τρίμηνα, επιδεικνύοντας παράλληλα
διαδοχικά βελτιωμένη απόδοση (-1,0% στο δ' τρίμηνο, -1,6% στο γ' τρίμηνο, -5,2% στο β' τρίμηνο και -11,4% στο α' τρίμηνο 2013).

Αποδόσεις σε νικητές 

Τα κέρδη στους νικητές των παιγνιδιών (payout) στο α' τρίμηνο 2014 διαμορφώθηκαν στα 645,4 εκ. ευρώ, αντιστοιχώντας στο 66,8% των συνολικών πωλήσεων έναντι 65,2% στο α' τρίμηνο 2013, κυρίως λόγω της
απόδοσης κερδών του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ που διαμορφώθηκε στο 67,9% έναντι 63,6% στο α' τρίμηνο 2013.

Παρά την αύξηση του payout, τα καθαρά έσοδα προ φόρου (GGR) του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ για το τρίμηνο έφθασαν στα 121,0 εκ. ευρώ, αντανακλώντας μία άνοδο ύψους 15,3% σε ετήσια βάση. Το payout του KINO στο α' τρίμηνο 2014 μειώθηκε ελαφρά στο 68,75% έναντι 69,31% στην αντίστοιχη περίοδο 2013.

Κόστος παροχής υπηρεσιών 

Το κόστος παροχής υπηρεσιών στο α' τρίμηνο 2014 διαμορφώθηκε στα 128,2 εκ. ευρώ από 129,7 εκ. ευρώ στην
αντίστοιχη περίοδο 2013, μειωμένο κατά 1,2% σε ετήσια βάση. Το κόστος που δε σχετίζεται άμεσα με τα έσοδα
της εταιρείας όπως αυτό καταγράφεται στο συνολικό κόστος παροχής υπηρεσιών, διαμορφώθηκε στα 46,5 εκ.
ευρώ, μειωμένα κατά 14,8% σε ετήσια βάση παρά την αύξηση πωλήσεων κατά 11,1%.

Κόστος διάθεσης 

Τα συνολικά έξοδα διάθεσης στο α' τρίμηνο 2014 διαμορφώθηκαν στα 25,8 εκ. ευρώ έναντι 29,4 εκ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο 2013 μειωμένα κατά 12,2%. Τα έξοδα διαφήμισης μειώθηκαν σημαντικά κατά 67,7%, ωστόσο, μεσοπρόθεσμα, στη δαπάνη αυτή θα πρέπει να συνυπολογίζεται για το υπόλοιπο του έτους και η εισαγωγή νέων
προϊόντων, όπως το στιγμιαίο λαχείο ΣΚΡΑΤΣ.

Κόστος διοίκησης

Στο α' τρίμηνο 2014, τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας σημείωσαν σχετική αύξηση κατά 9,8% στα 8,9 εκ. ευρώ κυρίως λόγω αποζημιώσεων αποχώρησης προσωπικού.

Ταμειακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες

Οι ταμειακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες στο α' τρίμηνο 2014 μειώθηκαν κατά 44,0% διαμορφωμένες στα 75,1 εκ. ευρώ έναντι 133,9 εκ. ευρώ στο α' τρίμηνο 2013, που σχετίζεται με τη μείωση των απαιτήσεων και την πληρωμή φόρου GGR στο α' τρίμηνο 2013, που πραγματοποιήθηκε στο β' τρίμηνο 2013.

Ταμειακές ροές από επενδυτικές δραστηριότητες

Οι ταμειακές ροές από επενδυτικές δραστηριότητες στο α' τρίμηνο 2014 διαμορφώθηκαν στα 2,2 εκ. ευρώ
αντανακλώντας το περιορισμένο ύψος επενδύσεων.

Ταμειακές ροές από χρηματοδοτικές δραστηριότητες 

Οι ταμειακές ροές από χρηματοδοτικές δραστηριότητες στο α' τρίμηνο 2014 διαμορφώθηκαν στα 146,9 εκ. ευρώ, λόγω της πρόωρης πλήρους αποπληρωμής του ομολογιακού δανείου της εταιρείας.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v