Ο Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, κ. Σ. Αγγελούδης ενημέρωσε σήμερα 8-5-2014 τους οικονομικούς αναλυτές για τα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας.Ειδικότερα ανέφερε τα κατωτέρω:
Στο πρώτο τρίμηνο του 2014 σημειώθηκε σημαντική άνοδος στη διακίνηση Ε/Κ για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης , με εκτίμηση για αύξηση του τζίρου, αλλά και της κερδοφορίας της ΟΛΘ ΑΕ.
Η διακίνηση Ε/Κ (Teu's) ανήλθε σε 77.141, αυξημένη κατά 16,33%, έναντι του πρώτου τριμήνου του 2013.
Αύξηση κατά 2,93% καταγράφει η διακίνηση του γενικού φορτίου, ενώ μείωση σημείωσαν το ξηρό χύδην φορτίο (-9,34%) με συνολική διακίνηση στο συμβατικό φορτίο στους 1.054.000 τόνους, μειωμένη κατά 6,8%.
Η συνολική διακίνηση φορτίων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης διαμορφώθηκε το πρώτο τρίμηνο του έτους σε 1.682.356 τόνους, αυξημένη έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος κατά 0,67%.
Με βάση την ποσοτική διακύμανση, αλλά και το είδος των φορτίων που διακινήθηκαν στο πρώτο τρίμηνο, η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ εκτιμά ότι οι πωλήσεις και τα προ φόρων κέρδη της εταιρίας στο συγκεκριμένο διάστημα θα καταγράψουν αύξηση περίπου κατά 4%.
Η ΟΛΘ ΑΕ αποφάσισε την παραχώρηση χώρου στο Υπουργείο Οικονομικών, ώστε να στεγαστούν στο λιμάνι τα τελωνεία της Θεσσαλονίκης, κάτι που αναμένεται να ολοκληρωθεί τους επόμενους μήνες. Πρόκειται για πρωτοβουλία που δημιουργεί καλύτερες συνθήκες για τους συναλλασσόμενους με τις τελωνιακές υπηρεσίες, αλλά και για τους χρήστες του λιμανιού, οι οποίοι θα γλιτώσουν την ταλαιπωρία των μετακινήσεων από υπηρεσία σε υπηρεσία.
Επίσης, ο κ. Αγγελούδης αναφερόμενος στην ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το πρόγραμμα δρομολογίων εμπορικών τρένων από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τα Σκόπια , το Βελιγράδι και τη Σόφια, δήλωσε ότι η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τις Βαλκανικές πρωτεύουσες ήταν αίτημα της αγοράς και της ΟΛΘ ΑΕ εδώ και χρόνια. Η ικανοποίησή του αιτήματος διασφαλίζει την ανάπτυξη του εμπορίου της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, αλλά και την εξέλιξη στις υπηρεσίες που παρέχει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το οποίο αναβαθμίζεται σε κόμβο συνδυασμένων μεταφορών.