Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Αττικά Πολυκαταστήματα: Θετικό το α' τρίμηνο

Αύξηση πωλήσεων για τα υφιστάμενα πολυκαταστήματα καταγράφει η εταιρία στο α' τρίμηνο του 2013. Το Σεπτέμβριο σε λειτουργία το νέο σημείο στην Τσιμισκή. Βλέψεις επέκτασης και στα νότια προάστια της πρωτεύουσας.

Αττικά Πολυκαταστήματα: Θετικό το α τρίμηνο

Με αύξηση πωλήσεων ξεκινά η νέα χρήση για την Αττικά Πολυκαταστήματα, η οποία μετά την ολοκλήρωση της νέας επένδυσης της στη Θεσσαλονίκη, προβλέπει σε περαιτέρω ανάπτυξη μεγεθών τόσο το 2014, όσο και το 2015.

Ειδικότερα στο α'τρίμηνο της χρονιάς, το οποίο παραδοσιακά χαρακτηρίζεται αδύναμο, τα πολυκαταστήματα του ομίλου πέτυχαν στο σύνολο τους αύξηση πωλήσεων.

Συγκεκριμένα, το Attica στο City Link στο αθηναικό κέντρο παρουσίασε πωλήσεις ύψους 17,8 εκατ.ευρώ αυξημένες κατά 6,8%, ενώ το αντίστοιχο πολυκατάστημα στο Golden Hall στο Μαρούσι εμφάνισε πωλήσεις της τάξης των 8,7 εκατ.ευρώ, ελαφρώς αυξημένες κατά 2,7%. Στη Θεσσαλονίκη το Attica στο Mediterranean Cosmos παρουσίασε πωλήσεις της τάξης των 3,5 εκατ.ευρώ αυξημένες κατά 7%.

Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος προχωρά σε επένδυση 10 εκατ. ευρώ με ίδια κεφάλαια για τη δημιουργία ενός ακόμη πολυκαταστήματος στη συμπρωτεύουσα –επί της οδού Τσιμισκή στο ακίνητο όπου στεγαζόταν το πολυκατάστημα Fokas- με ορίζοντα λειτουργίας τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Σύμφωνα με την πρόβλεψη της διοίκησης του ομίλου, αυτή η νέα επένδυση θα μπορούσε να αποδώσει κύκλο εργασιών της τάξης των 20 εκατ. ευρώ και προ φόρων κερδοφορία 2 εκατ. ευρώ από την πρώτη χρήση, γεγονός που εκτιμάται ότι θα ωθήσει το συνολικό τζίρο της Αττικά Πολυκαταστήματα άνω των 150 εκατ. ευρώ, το 2015.

Η εταιρία, η συγχώνευση της οποίας ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2013, εξακολουθεί να διαθέτει υψηλή ρευστότητα της τάξης των 50 εκατ. ευρώ, και περιορισμένο δανεισμό που δεν ξεπερνά τα 9 εκατ. ευρώ. Δεδομένων των ανακατατάξεων στην εγχώρια αγορά και της ισχυρής οικονομικής της θέσης, η διοίκηση της εξετάζει κάθε νέα ευκαιρία.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Αττικά Πολυκαταστήματα, κ. Κ. Λαμπρόπουλο, στη στρατηγική επέκτασης του ομίλου περιλαμβάνεται η ανάπτυξη και στα Νότια Προάστια της Αθήνας, εφόσον υπάρξει ικανοποιητικός εμπορικός χώρος για τη στέγαση ενός πολυκαταστήματος. Παράλληλα επεκτείνεται σταδιακά και η αλυσίδα CareLab, για την οποία προβλέπεται η προσθήκη ενός σημείου πώλησης εντός του νέου πολυκαταστήματος της Θεσσαλονίκης, αλλά και ένα ανεξάρτητο σημείο στην Αθήνα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v