Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΤΕ: Πάνω από 500.000 οι ευρυζωνικές συνδέσεις

Υπερτριπλασιάστηκαν οι ευρυζωνικές συνδέσεις στο δίκτυο του ΟΤΕ το 2006, έναντι του 2005, ξεπερνώντας κατά αυτόν τον τρόπο το στόχο που είχε τεθεί κατά το επιχειρησιακό σχέδιο του Οργανισμού στις αρχές του 2006 και το οποίο έκανε λόγο για μισό εκατομμύριο συνδέσεις.

ΟΤΕ: Πάνω από 500.000 οι ευρυζωνικές συνδέσεις
Υπερτριπλασιάστηκαν οι ευρυζωνικές συνδέσεις στο δίκτυο του ΟΤΕ το 2006, έναντι του 2005, ξεπερνώντας κατά αυτόν τον τρόπο το στόχο που είχε τεθεί κατά το επιχειρησιακό σχέδιο του Οργανισμού στις αρχές του 2006 και το οποίο έκανε λόγο για μισό εκατομμύριο συνδέσεις.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, με τη ραγδαία ώθηση της ευρυζωνικότητας, ο ΟΤΕ συμβάλλει καθοριστικά στην συνολική προσπάθεια της χώρας αφενός δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες, από οποιαδήποτε γωνιά της Ελλάδας, να συμμετέχουν στην Κοινωνία της Γνώσης τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο και αφετέρου συμβάλλοντας στον εκσυγχρονισμό της ελληνικής οικονομίας, φέρνοντας την Ελλάδα πιο κοντά στους Ευρωπαίους εταίρους της.

Όπως είχε ανακοινώσει ο ΟΤΕ, κατά την παρουσίαση του επιχειρησιακού του σχεδίου πέρυσι, ο στόχος για μισό εκατομμύριο ευρυζωνικές συνδέσεις στην Ελλάδα, που είχε τεθεί στην αρχή του 2006, επιτεύχθηκε πλήρως: Στις 31 Δεκεμβρίου 2006 οι ευρυζωνικές συνδέσεις ανέρχονταν σε 512.000 πανελλαδικά. Υπερτριπλασιάστηκαν δηλ. σε σχέση με ένα χρόνο πριν, αφού στο τέλος του 2005 υπήρχαν περίπου 150.000 συνδέσεις, μια αύξηση της τάξεως του 238%.

Σήμερα, 1 στα 7 νοικοκυριά στην Ελλάδα έχει ευρυζωνική σύνδεση, καθώς η διείσδυση της τεχνολογίας ADSL επί των νοικοκυριών αγγίζει πλέον πανελλαδικά το 13%. Στις αρχές του 2005, μόλις 1 στα 100 νοικοκυριά είχε ADSL, ποσοστό μόλις 1%.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην διάδοση της ευρυζωνικότητας στην περιφέρεια. Αν και το μεγαλύτερο ποσοστό διείσδυσης, όπως ήταν αναμενόμενο, εμφανίζεται στην Αττική με ποσοστό περίπου 18%, στην 2η και 3η θέση βρίσκονται οι νομοί Κυκλάδων και Δωδεκανήσου, με ποσοστό γύρω στο 17%.

Ο νομός Θεσσαλονίκης βρίσκεται στην 4η θέση όσον αφορά στη διείσδυση της τεχνολογίας ADSL στα νοικοκυριά, αν και προηγείται των νομών Κυκλάδων και Δωδεκανήσου σε απόλυτα νούμερα χρηστών ADSL.

Επισημαίνεται ακόμα ότι καθ’ όλη τη διάρκεια του 2006, η Ελλάδα παρουσίασε εξαιρετικά ταχύ ρυθμό αύξησης ADSL συνδέσεων, ακόμα και σε σύγκριση με την παγκόσμια αγορά.

Σύμφωνα με στοιχεία της διεθνούς έρευνας Global Broadband Statistics της Point Topic, η Ελλάδα ήταν η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη χώρα στον κόσμο όσον αφορά στο ρυθμό αύξησης ευρυζωνικών συνδέσεων τόσο κατά το 2ο τρίμηνο του 2006 όσο και για την περίοδο 3ο τρίμηνο 2005 - 3ο τρίμηνο 2006.

Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΤΕ, κ. Παναγής Βουρλούμης: ”Με σαφή και ξεκάθαρη στρατηγική, ο ΟΤΕ σχεδίασε και υλοποίησε μέσα στο 2006 μια σειρά ενεργειών σε επίπεδο υποδομών, υπηρεσιών, αλλά και δράσεων εκπαίδευσης – ενημέρωσης του κοινού, πετυχαίνοντας έτσι τους στόχους που είχε θέσει.

H μέχρι τώρα πρόοδος δεν σημαίνει ότι έχει ολοκληρωθεί το έργο μας. Βασισμένοι στο επιχειρησιακό μας σχέδιο, θα εντείνουμε ακόμα περισσότερο τις προσπάθειές μας ώστε να φτάσουμε σύντομα τους Ευρωπαίους ομολόγους μας.”



Μέσα στο 2006 ο ΟΤΕ υπερτριπλασίασε το δίκτυό του ADSL, γεγονός που έχει μεγαλύτερη βαρύτητα εάν αναλογιστούμε ότι η εξάπλωση του δικτύου γίνεται ακόμα δυσκολότερη λόγω της γεωγραφικής μορφολογίας της Ελλάδας (ορεινή χώρα, με μεγάλη διασπορά νησιών).

Οι εγκατεστημένες πόρτες ADSL εκτινάχθηκαν από περίπου 215.000 στο τέλος του 2005 σε 760.000 στο τέλος του 2006. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η υπηρεσία είναι πλέον ευρύτατα διαθέσιμη σε 1077 σημεία παρουσίας πανελλαδικά, καλύπτοντας με δυνατότητα ευρυζωνικής σύνδεσης, ακόμη και κάποιες περιοχές με λιγότερες από 500 τηλεφωνικές συνδέσεις.

Παράλληλα, και χωρίς κανένα επιπλέον κόστος για τους καταναλωτές, ο ΟΤΕ, από τον Αύγουστο, προχώρησε σταδιακά σε ολόκληρη τη χώρα στο διπλασιασμό των ονομαστικών ταχυτήτων ADSL πρόσβασης, που σήμερα φθάνουν έως και τα 2Mbps.

Κατά τη διαδικασία αναβάθμισης όλων των ADSL προσβάσεων, αναβαθμίστηκαν συνολικά πάνω από 2000 DSLAMs του ΟΤΕ σε ολόκληρη την επικράτεια.

Η διαδικασία περιλάμβανε αφενός τις γραμμές ADSL των χρηστών και αφετέρου τις βασικές δικτυακές υποδομές του ΟΤΕ μέσω των οποίων μεταδίδεται η κίνηση των πελατών ADSL.

Προκειμένου οι πελάτες να απολαμβάνουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και επί συνεχούς βάσεως, ο ΟΤΕ παρακολουθεί, αξιολογεί και βελτιστοποιεί συνεχώς το δίκτυό του, λαμβάνοντας υπόψη ότι καθημερινά προστίθενται νέοι πελάτες με αποτέλεσμα η δυναμική του δικτύου να μεταβάλλεται διαρκώς.



Με συνεχείς μειώσεις τιμών και προσφορές στις τιμές του πακέτου Conn-X όσο και με συνεχείς μειώσεις στις τιμές ADSL πρόσβασης, αλλά και στις τιμές χονδρικής διάθεσης της υπηρεσίας σε άλλους παρόχους, ο ΟΤΕ κάνει τις τιμές προσιτές για όποιον επιθυμεί μεγάλες ταχύτητες και μόνιμη σύνδεση με το internet.

Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι οι τιμές (πρόσβασης και Internet μαζί) έχουν μειωθεί από 78% έως 86% για τις τρεις ταχύτητες (βασική, μεσαία και υψηλή) από την πρώτη παρουσίαση της υπηρεσίας, ενώ συνυπολογιζομένου του δωρεάν διπλασιασμού των ADSL ταχυτήτων η μείωση είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Citigroup oι τιμές για ADSL στην Ελλάδα είναι σε επίπεδα ανάλογα με αυτές στην Ευρώπη.

Άλλες Ενέργειες για τη Διάδοση της Ευρυζωνικότητας

O ΟΤΕ, εκτός από την ταχύτατη ανάπτυξη και αναβάθμιση του δικτύου του και τις συνεχείς μειώσεις στις τιμές - προσφορές, κινήθηκε στρατηγικά προς την κατεύθυνση της εκπαίδευσης και εξοικείωσης του κοινού με το Διαδίκτυο και ιδιαίτερα τις ευρυζωνικές υπηρεσίες.

Συγκεκριμένα, μέσα στο 2006, ο ΟΤΕ:

* Παρουσίασε το πρόγραμμα ΟΤΕ on the Broadband - Ευρυζωνικές Υπηρεσίες ΟΤΕ, την πρώτη τεχνολογική Κινητή Μονάδα Ενημέρωσης σε πανελλαδικό επίπεδο.

Με βασικό μήνυμα ”κάνε τη ζωή σου πιο εύκολη”, το πρόγραμμα ΟΤΕ on the Broadband ταξίδεψε μέσα στο 2006 στην Κρήτη, την Πελοπόννησο και τη Βόρεια Ελλάδα, όπου επισκέφτηκε 16 πόλεις – σταθμούς, ενημερώνοντας περισσότερα από 12.000 άτομα σε διάστημα δύο μηνών.

* Δημιούργησε μαζί με την ΟΤΕΝΕΤ το portal www.zuper.gr, το πιο πλήρες portal ευρυζωνικού περιεχομένου στην Ελλάδα για όλους τους χρήστες του Internet που αφορά στην εύκολη, άμεση και νόμιμη αγορά τραγουδιών, games, ringtones κ.α. μέσω internet.

Επίσης παρουσίασε το site www.conn-x.gr για τους φίλους του δημοφιλούς Conn-X Fast Internet Pack και όλους όσους επιθυμούν να ενημερωθούν για θέματα γύρω από το Conn-X και την τεχνολογία ADSL.

* Παρουσίασε το Conn-X Talk που συνδυάζει τις ευρυζωνικές ταχύτητες σύνδεσης στο internet με τη σταθερή τηλεφωνία. Με το Conn-X Talk για πρώτη φορά οι πελάτες μπορούν να απολαμβάνουν απεριόριστες αστικές και υπεραστικές κλήσεις, σε συγκεκριμένες ώρες και ημέρες, μαζί με τα πακέτα Conn-X.

Στην ίδια κατεύθυνση, και δίνοντας έμφαση στην κάλυψη των αναγκών επαγγελματιών και επιχειρήσεων, παρουσίασε το Conn-X@work, που περιλαμβάνει ότι χρειάζεται μια επιχείρηση για συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο σε υψηλές ταχύτητες και ταυτόχρονα δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας τοπικού ασύρματου ή ενσύρματου δικτύου LAN.

Προσέφερε δωρεάν το Conn-X σε 4.500 αριστούχους φοιτητές, χορηγώντας τους τρεις πρώτους εισαχθέντες σε κάθε τμήμα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας για το πρώτο έτος και τους τρεις πρώτους φοιτητές κάθε τμήματος κάθε έτους/εξαμήνου μέσω της δράσης ”ΔΙΟΔΟΣ” της Γενικής Γραμματείας Έρευνας & Τεχνολογίας. Συγχρόνως, μέσω της δράσης ”ΔΙΟΔΟΣ”, διατίθεται και η ολοκληρωμένη λύση ειδικά για φοιτητές OTENET OnDSL Kit Student.

* Δημιούργησε τα INTERNET CORNERS, ειδικά διαμορφωμένα σημεία στα OΤΕSHOP, με σκοπό να διευκολύνουν τους πελάτες - επισκέπτες να έρθουν σε επαφή με το γρήγορο internet και να κάνουν ”test drive” στις εφαρμογές του.

* Ξεκίνησε να προσφέρει δορυφορικές ευρυζωνικές υπηρεσίες μέσω του δορυφόρου του HellasSat 2. Από τις αρχές του 2006, με την υπηρεσία HellasSat net, ακόμα και οι πιο απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ευρυζωνικές υπηρεσίες.

* Προχώρησε σε συμφωνία, μαζί με την OTENET, με την Multichoice Hellas για την ανάπτυξη πιλοτικού προγράμματος IPTV με τελικό στόχο την διάθεση τηλεοπτικών προγραμμάτων μέσω ευρυζωνικών συνδέσεων, στο πλαίσιο της στρατηγικής του ΟΤΕ για παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας και υπηρεσιών triple play.

* Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του 2006, η ΟΤΕΝΕΤ ανακοίνωσε τη διενέργεια του Διαγωνισμού Καινοτομίας ΟΤΕΝΕΤ – Innovation 2006. Σκοπός αυτού του διαγωνισμού είναι η ενίσχυση και επιβράβευση καινοτόμων ιδεών, παράλληλα με την περαιτέρω εξάπλωση του Internet και των ευρυζωνικών υπηρεσιών. Ο Διαγωνισμός βρίσκεται σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2007 με την ανακοίνωση των νικητών.

Συνολικά, σε επίπεδο Ομίλου, διατίθενται οι εξής υπηρεσίες:

* Conn-X Talk

* Conn-X@Work

* Conn-X Wireless και ΟΤΕΝΕΤ OnDSL Kit Wireless για ασύρματη πρόσβαση στο Internet

* ΟΤΕΝΕΤ OnDSL Live Camera, υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να εποπτεύει χώρους του ενδιαφέροντός του εξ’ αποστάσεως, στέλνοντας ζωντανά εικόνα και ήχο μέσω Internet

* υπηρεσία Security Kit από την ΟΤΕΝΕΤ που συνδυάζει την προστασία του υπολογιστή και του email (Anti-Virus, Firewall & Anti-Spam) με την προστασία νεαρών χρηστών από ακατάλληλο περιεχόμενο στο Internet (Parental Control) μέσω φιλτραρίσματος του on line περιεχομένου

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v