Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Διάκριση της Nestlé στα βραβεία Great Place to Work

Η Nestlé Ελλάς διακρίθηκε ως μια από τις εταιρίες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα, στο διαγωνισμό Great Place to Work®, στην κατηγορία των μεγάλων επιχειρήσεων που απασχολούν πάνω από 251 εργαζόμενους.

Διάκριση της Nestlé στα βραβεία Great Place to Work

Περισσότεροι από 1.000 εργαζόμενοι ανέδειξαν τη Nestlé Ελλάς ως μία από τις εταιρίες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα, μια διάκριση ιδιαίτερης σημασίας, σύμφωνα με την ίδια, αφού επιβεβαιώνει τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της εταιρίας και την αφοσίωση των ανθρώπων της σε μια εποχή μεγάλων κοινωνικών και οικονομικών δυσκολιών.

Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της, η συγκεκριμένη διάκριση έρχεται να επιβεβαιώσει πως η Nestlé Ελλάς νοιάζεται για τους ανθρώπους της, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις και ενθαρρύνοντας τους, σε καθημερινή βάση, στην ανάληψη και επίτευξη υψηλών στόχων, στην επιβράβευση, αλλά και στην συνεχή επιμόρφωση και εξέλιξή τους.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nestlé Ελλάς, κ. Παύλος Κιόρτσης δήλωσε σχετικά: «Η διάκρισή μας στα βραβεία Great Place to Work® μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους. Όλοι εμείς στη Nestlé Ελλάς πιστεύουμε πως η επιτυχία ξεκινάει από τους ανθρώπους μας. Οι άνθρωποί μας είναι η δύναμή μας, είμαστε όλοι μέλη μιας μεγάλης οικογένειας με κοινό όραμα, αξίες και στόχο να φέρουμε ακόμη περισσότερα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας σε κάθε ελληνική οικογένεια».

Επιπλέον, σημειώνεται ότι μαζί με τους ανθρώπους της, η Nestlé Ελλάς νοιάζεται και για τα σημαντικά κοινωνικά ζητήματα στην Ελλάδα.

Με έμφαση στον άνθρωπο, και στο πλαίσιο μια συντονισμένης προσπάθειας για την αντιμετώπιση της ανεργίας των νέων, η Nestlé Ελλάς υλοποιεί την πρωτοβουλία «Nestlé needs YOUth», με την οποία δημιουργεί ευκαιρίες απασχόλησης για 500 νέους μέσα στα επόμενα 3 χρόνια στην Ελλάδα. Παράλληλα, μέσα από μια σειρά εθελοντικών δράσεων νοιάζεται και στηρίζει τις οικογένειες χαμηλού εισοδήματος με τακτικές δωρεές τροφίμων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v