Βασισμένοι στο πανάρχαιο σχέδιο του ελληνικού σανδαλιού, από το οποίο αφαίρεσαν το φολκλόρ και πρόσθεσαν ποιότητα υλικών κατασκευής, οι ιδρυτές της ελληνικής εταιρίας Ancient Greek Sandals, Χριστίνα Μαρτίνη και Νικόλας Μίνογλου, κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα αναδυόμενο ελληνικό brand μόδας με εξαιρετική αποδοχή από τη διεθνή αγορά.
Οι δύο νέοι άνθρωποι, που διέθεταν καλή γνώση του αντικειμένου τους και διεθνή εμπειρία, ξεκίνησαν τη συνεργασία τους το 2010 μέσα στη δίνη της κρίσης. Η Χ. Μαρτίνη (εικονιζόμενη στη φωτογραφία) για δέκα χρόνια εργαζόταν στο εξωτερικό για λογαριασμό μεγάλων οίκων μόδας όπως οι Balenciaga και Louis Vuitton, σχεδιάζοντας παπούτσια.
Επέστρεψε στην Ελλάδα και εγκαταστάθηκε οικογενειακώς στην Κέρκυρα, απ' όπου συνεχίζει σήμερα να σχεδιάζει τη δική της πλέον κολεξιόν.
Το επιχειρηματικό alter ego της, ο Ν. Μίνογλου (εικονιζόμενος στη φωτογραφία) επιστρέφοντας από σπουδές στη Βοστώνη, ανέλαβε τον μετασχηματισμό της οικογενειακής υποδηματοποιίας (γνωστής από το σήμα Buffalo) και δημιούργησε το γνωστό on line κατάστημα myshoe.gr το οποίο αναδείχθηκε στο πρώτο online κατάστημα του είδους, και πολύ ψηλά στη γενική κατάταξη των ελληνικών on line stores, πίσω από τα ηλεκτρονικά καταστήματα της Πλαίσιο και της Κωτσόβολος.
Η κοινή τους δέσμευση ήταν η δημιουργία ενός premium προϊόντος και κάπως έτσι η συνεργασία τους οδήγησε στη δημιουργία της Ancient Greek Sandals, που το 2011 τιμολόγησε τα πρώτα προϊόντα της.
Έκτοτε οι ρυθμοί ανάπτυξής της ξεπερνούν το 100%, φθάνοντας το 2013 να παρουσιάσει κύκλο εργασιών της τάξης των 2,5 εκατ. ευρώ, κερδοφορία και μηδενικό δανεισμό. Με τη συνεργασία της λονδρέζικης εταιρίας Rainbowwave στις πωλήσεις και στην επικοινωνία, τοποθέτησε τα προϊόντα της στις πιο εμβληματικές φυσικές και ηλεκτρονικές μπουτίκ του πλανήτη.
Εξάγει το 97% της παραγωγής της σε 40 χώρες και σε δίκτυο 250 σημείων πώλησης που περιλαμβάνουν την παρισινή Colette και το Net-a-porter.com.
Παράλληλα, η εταιρία έχει κληθεί να σχεδιάσει σανδάλια για τις κολεξιόν γνωστών παρισινών οίκων όπως Marios Schwab και Carven, ενώ έντυσε με δημιουργίες της τις ιέρειες στην τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας εν όψει τον Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του Σότσι.
Στην Ελλάδα τα Ancient Greek Sandals διανέμονται επιλεκτικά σε μπουτίκ σε Αθήνα, Κέρκυρα, Κρήτη, Ρόδο, Σκιάθο, Μύκονο, Κεφαλονιά και Θεσσαλονίκη καθώς και στο e-shop της εταιρίας.
Πέρα από το marketing και την εμπορική τοποθέτηση, η σημαντικότερη επένδυση των δύο συνεργατών αφορά αυτήν καθεαυτήν την παραγωγή ποιοτικών σανδαλιών.
Οι πρώτες ύλες είναι εισαγόμενες υψηλών προδιαγραφών (μια και δεν υπάρχουν αντίστοιχης ποιότητας ελληνικές εναλλακτικές) αλλά η κατασκευή γίνεται εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, σε μονάδα στα Οινόφυτα.
Η εταιρία επιμένει στην εγχώρια παραγωγή, υποστηρίζοντας τη σήμανση και το χαρακτήρα του brand, ενώ αναπτύσσει συνεργασίες με μικρές οικοτεχνίες για τα διακοσμητικά στοιχεία των σανδαλιών στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να διασωθούν τέχνες που τείνουν να εξαφανιστούν (π.χ. υφαντά, κεραμικά).
Η εποχικότητα σύμφωνα με του ιδρυτές της εταιρίας δεν επηρεάζει τις πωλήσεις καθώς η παγκόσμια κυκλοφορία των προϊόντων καλύπτει ανάγκες σε βόρειο και νότιο ημισφαίριο.
Εκτιμούν δε ότι οι μελλοντικοί ρυθμοί ανάπτυξης θα κινηθούν στο επίπεδο του 30%-50% για την προσεχή τριετία. Στη στρατηγική της εταιρίας περιλαμβάνεται η επέκταση και στη λιανική με τη δημιουργία ομώνυμων καταστημάτων κατ' αρχάς στην Ελλάδα και σε κάποια νευραλγική αγορά του εξωτερικού
Ταυτόχρονα, επικεντρώνεται στο άνοιγμα νέων αγορών αλλά και στην ενίσχυση της παρουσίας της στις ΗΠΑ και στην Αυστραλία.