Intertech: Επέκταση σε νέες αγορές με Panasonic

Το χαμένο έδαφος των προηγούμενων μηνών επιδιώκει να καλύψει η Intertech, που δραστηριοποιείται στους τομείς των επικοινωνιών, του αυτοματισμού γραφείου, της πληροφορικής και των επαγγελματικών συστημάτων ήχου και εικόνας.

Intertech: Επέκταση σε νέες αγορές με Panasonic
Το χαμένο έδαφος των προηγούμενων μηνών επιδιώκει να καλύψει η Intertech, που δραστηριοποιείται στους τομείς των επικοινωνιών, του αυτοματισμού γραφείου, της πληροφορικής και των επαγγελματικών συστημάτων ήχου και εικόνας.

Σύμφωνα με τη διοίκηση, στόχος της εταιρίας είναι η εδραίωσή της στην τριάδα των πρώτων του χώρου των καταναλωτικών προϊόντων, με αιχμή του δόρατος τα προϊόντα Panasonic, πλην των κλιματιστικών, τα οποία διαθέτει άλλη εταιρία.

Παράλληλα προετοιμάζεται το έδαφος για επέκταση της δραστηριότητας της Intertech εκτός Ελλάδας. Στο πλαίσιο αυτό έχουν προχωρήσει οι συζητήσεις με τους Ιάπωνες και με τον όμιλο Matshushita Electronics, όπου ανήκει η Panasonic. Μέσα στη χρονιά εκτιμάται ότι θα υπάρχουν εξελίξεις.

Σύμφωνα με τον κ. Ν. Νιργιαννάκη, διευθύνοντα σύμβουλο της Intertech, οι προσδοκίες του 2006 δεν εκπληρώθηκαν γιατί υπήρχε καθυστέρηση στην είσοδο των καταναλωτικών προϊόντων Panasonic. Όπως τονίζεται, το 2006 ήταν η δυσκολότερη χρονιά στη δεκαεφτάχρονη πορεία της Intertech.

Για το σύνολο του 2006 ο τζίρος της εταιρίας υπολογίζεται να ανέλθει στα 41,5 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 9% σε σχέση με πέρυσι, και τα κέρδη υπολογίζεται να ξεπεράσουν τα 3 εκατ. ευρώ.

Για το 2007 υπολογίζεται αύξηση του τζίρου τουλάχιστον κατά 25% και βελτίωση της κερδοφορίας της εταιρίας που θα προέλθει κυρίως από τα καταναλωτικά ψηφιακά προϊόντα Panasonic και τον καλύτερο συντονισμό των πωλήσεων της εταιρίας. Εντός του επόμενου διμήνου θα διατεθεί στην αγορά νέα γκάμα καταναλωτικών ψηφιακών προϊόντων.

Παράλληλα η Intertech έχει διαφοροποιήσει τη στρατηγική της με τη λειτουργία του νέου τμήματος Business Solutions, που στόχο έχει τον σχεδιασμό και την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων στους πελάτες της αξιοποιώντας την γκάμα των προϊόντων που διαθέτει σε όλους τους τομείς (αυτοματισμό γραφείου, καταναλωτικά προϊόντα, συστήματα πληροφορικής και επικοινωνιών).

Λ. Καλαμαρά

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v