Ένα ακόμη εργοστάσιο στην Ινδία ετοιμάζεται να δημιουργήσει η Chipita του Σπύρου Θεοδωρόπουλου (φωτ.). Σύμφωνα με πληροφορίες η ελληνική πολυεθνική έχει δρομολογήσει τη δημιουργία νέας μονάδας, αυτήν τη φορά στο Αχμενταμπάντ.
Η εν λόγω επένδυση εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 60 εκατ. ευρώ, ενώ το εργοστάσιο το οποίο θα παράγει κρουασάν- το πρώτο που διαθέτει η εταιρεία στη Βομβάη παράγει πραλίνα- θα λειτουργήσει το καλοκαίρι του 2016.
Η Ινδία, με 1,2 δισ. κατοίκους, είναι η δεύτερη μεγαλύτερη σε πληθυσμό χώρα παγκοσμίως μετά την Κίνα. Πρόκειται δε για μια αγορά σε άνοδο, όπως πιστοποιείται και από τον δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης που καταγράφει τα τελευταία χρόνια σημαντική βελτίωση.
Αρκεί μόνο να αναφέρουμε ότι ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ινδία είναι ο δεύτερος υψηλότερος παγκοσμίως μετά την Ινδονησία, και το τέταρτο τρίμηνο του 2013 άγγιξε τις 115 μονάδες, από 112 το τρίτο τρίμηνο, όταν ο παγκόσμιος δείκτης παρέμεινε σταθερός στις 94 μονάδες. Στην Ελλάδα πάλι ο συγκεκριμένος δείκτης την ίδια περίοδο (στοιχεία Nielsen) υποχώρησε κατά 3 μονάδες, στις 45.
Εν τω μεταξύ στην τελική ευθεία βρίσκεται η λειτουργία του εργοστασίου της Chipita στη γειτονική Τουρκία, επένδυση η οποία σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες άγγιξε τα 25 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι η Chipita, η οποία δραστηριοποιείται στην παραγωγή και εμπορία προϊόντων αρτοποιίας και σοκολατοποιίας, έχει παρουσία σε περισσότερες από 35 χώρες και παραγωγική παρουσία σε χώρες όπως η Ελλάδα, η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Πολωνία και η Ρωσία και κατατάσσεται σε έναν από τους σημαντικούς παίκτες στις κατηγορίες των γλυκών και αλμυρών snacks.
Η κύρια μάρκα της, 7DAYS, έχει γίνει συνώνυμο της κατηγορίας των croissants και βασικός «παίκτης» στην αγορά των αλμυρών snacks. Κύριες κατηγορίες δραστηριότητας της μάρκας 7DAYS είναι τα Croissants, Bake Rolls (chips από ψωμί), cakes και Swiss Rolls και άλλα προϊόντα ζύμης.