Σπύρου: Προσδοκίες για πωλήσεις 50 εκατ. ευρώ

Περαιτέρω επέκτασή της στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου επιχειρεί η Αγροτικός Οίκος Σπύρου, στοχεύοντας σε μία πενταετία το 75% των πωλήσεων της να προέρχεται από τις εργασίες της στο εξωτερικό.

Σπύρου: Προσδοκίες για πωλήσεις 50 εκατ. ευρώ
Αποφασισμένη να διεκδικήσει και να αποσπάσει το μερίδιο που της αναλογεί στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιο Ανατολικής Μεσογείου μέσα στην επόμενη 10ετία εμφανίζεται η διοίκηση της Αγροτικός Οίκος Σπύρου.

Μετά από αρκετά χρόνια εσωστρέφειας η διοίκηση της εταιρείας ξεκαθάρισε χθες το βράδυ ότι το 2007 θα επιδιώξει την περαιτέρω επέκτασή της στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου, στοχεύοντας σε μία πενταετία το 75% των πωλήσεων της να προέρχεται από τις εργασίες της στο εξωτερικό.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τις δραστηριότητες του εξωτερικού αναμένει πωλήσεις το 2007 ύψους 10 εκατ. ευρώ, από 6 εκατ. ευρώ που εκτιμάται ότι θα εμφανίσει φέτος και 2,8 εκατ. ευρώ που ήταν το 2005.

Στις αγορές αυτές η εισηγμένη εταιρεία, πρόκειται να ”ρίξει”, τρεις κατηγορίες σπόρων, που αποτελούν ερευνητική προσπάθεια της τελευταίας δεκαετίας για την οποία επενδύθηκαν 42 εκατ. ευρώ. Συγκεκριμένα η επέκταση σε Τουρκία, Σαουδική Αραβία και Ελλάδα θα γίνει με δύο νέες ποικιλίες μηδικής. Με τη νέα ποικιλία στο βαμβάκι θα επιδιώξει να ενισχύσει τη θέση της σε Ελλάδα και Τουρκία και με το καλαμπόκι σε Ελλάδα, Τουρκία, Βουλγαρία και Μέση Ανατολή.

Απώτερος στόχος όλων αυτών των κινήσεων αλλά και αυτών που δρομολογούνται είναι η Αγροτικός Οίκος Σπύρου μέσα στην επόμενη δεκαετία να αποσπάσει το 5% της συνολικής αξίας της αγοράς σπόρων στις εν λόγω χώρες η οποία εκτιμάται ότι θα αγγίξει το 1 δισ. ευρώ.

Στο πλαίσιο αυτό και μέσα από τη στρατηγική που έχει εκπονήσει για τα επόμενα χρόνια, οι πρώτοι καρποί αυτής της προσπάθειας αναμένεται να φανούν επί της ουσίας το 2008, ενώ το 2011 ευελπιστεί ότι οι πωλήσεις της εταιρείας θα έχουν διαμορφωθεί στα επίπεδα των 50 εκατ. ευρώ από τα 18 εκατ. ευρώ που εκτιμάται ότι θα ανέλθουν φέτος.

Α.Γ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v