Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

FIX: Νέο προϊόν και επέκταση σε τρεις νέες αγορές

Tο λανσάρισμα μιας ακόμη μπίρας, της Fix Royale, που είναι ελληνική μπίρα weiss, ανακοίνωσε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία. Επεκτείνεται σε νέες αγορές η επιχείρηση.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
FIX: Νέο προϊόν και επέκταση σε τρεις νέες αγορές

Έλαβε το βάπτισμα του πυρός εν μέσω της οικονομικής κρίσης και έχει καταφέρει να αποτελέσει ένα από τα μεγαλύτερα success story του ελληνικού επιχειρείν.

Ο λόγος για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η οποία με μόλις δύο brands, τη Fix Hellas και τη Fix Dark, ελέγχει το 14% στην ελληνική αγορά μπίρας.

Όλα αυτά μέχρι και χθες, οπότε και ανακοίνωσε το λανσάρισμα μιας ακόμη μπίρας της Fix Royale -είναι ελληνική μπίρα weiss-, με την οποία επιδιώκει να ενισχύσει το μερίδιο αλλά και τα οικονομικά της μεγέθη.

Την ίδια ώρα, εκτός από τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της στην εγχώρια αγορά, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προωθεί με ταχείς ρυθμούς την ενίσχυση των εξαγωγών της. Στο πλαίσιο αυτό, από τις αρχές του έτους, εξάγει τις μπίρες της σε δύο ακόμη αγορές και συγκεκριμένα σε Καναδά και Βραζιλία, ενώ θέμα χρόνου πρέπει να θεωρείται η έναρξη εξαγωγών και στη Ρωσία. Να σημειωθεί πως σήμερα η εταιρεία έχει εξαγωγική παρουσία σε περισσότερες από 20 χώρες, μεταξύ των οποίων σε Μ. Βρετανία, Αυστραλία, Γερμανία, Νότιο Αφρική, Σουηδία και Χιλή.

Για την τρέχουσα οικονομική χρήση η διοίκησή της προσβλέπει σε περαιτέρω ενίσχυση των αποτελεσμάτων της, αλλά και σε βελτίωση του μεριδίου της στην ελληνική αγορά. Πέρυσι ο τζίρος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας κινήθηκε στα επίπεδα των 53 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 17%, σε σχέση με το 2012, ενώ αναμένει αύξηση EBITDA και κερδών.

Σε ό,τι αφορά το σκέλος των επενδύσεων, η εταιρεία δρομολογεί επένδυση ύψους άνω των 12 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 10 εκατ. θα διατεθούν για την κατασκευή βυνοποιείου, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2015, ενώ τα υπόλοιπα κεφάλαια θα διατεθούν για την ανάπτυξη των πωλήσεών της.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v