Δεύτερο γύρο χρηματοδότησης με κεφάλαια συνολικού ύψους 1,25 εκατ. δολαρίων, τα οποία προήλθαν από διεθνή Venture Capitals εξασφάλισε η Daily Secret Inc., η πρώτη διεθνής ελληνική εταιρία digital media.
Σημειώνεται ότι η εταιρία, που ξεκίνησε από την Ελλάδα το 2010 με στόχο να αποκτήσει παγκόσμια εμβέλεια, στον πρώτο κύκλο χρηματοδότησης της είχε συγκεντρώσει κεφάλαια ύψους 1,85 εκατ. δολαρίων.
Ξεκινώντας από την Αθήνα, η Daily Secret, έχει σήμερα 1,8 εκατομμύρια εγγεγραμμένα μέλη, έχει μεταφέρει το μοντέλο της σε 22 χώρες και 37 πόλεις, και εμφανίζει λειτουργική κερδοφορία –παρά το γεγονός του ότι αποκομίζει διαφημιστικά έσοδα μόλις τον τελευταίο 1,5 χρόνο.
Η χρηματοδότηση προέρχεται από τo επενδυτικό σχήμα PIC, η οποία ιδρύθηκε από τον Dick Parsons, πρώην Διευθύνοντα Σύμβουλο της Time Warner, και τον Ronald Lauder, της οικογένειας της Estee Lauder και ιδρυτή της Central European Media Enterprises. Στο γύρο συμμετείχαν επίσης τα κορυφαία αμερικανικά venture capitals Greycroft Partners και eVentures.
Με τη νέα χρηματοδότηση, η Daily Secret σχεδιάζει να προσθέσει πάνω από 15 νέους προορισμούς μέσα στον επόμενο χρόνο - συμπεριλαμβανομένων κάποιων από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές της Αφρικής και της Ασίας. Η επένδυση θα ενισχύσει επίσης την ομάδα πωλήσεων της Daily Secret στην Ελλάδα και παγκοσμίως.
Στη συνέντευξη που είχε παραχωρήσει η συνιδρύτρια της εταιρίας, Phaedra Chrousos, στο Euro2day.gr είχε εξάλλου αναφέρει ότι το όραμα της εταιρίας είναι να αποτελέσει το μεγαλύτερο e-mail newsletter εκτός ΗΠΑ, και να διεκδικήσει μερίδιο στην online διαφημιστική αγορά αξίας 12 δισ. δολαρίων.