Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Bravo Greece: Στοχεύει σε ανάπτυξη 20% φέτος

Η εταιρεία Bravo Greece για τη φετινή χρονιά προσβλέπει σε αύξηση των πωλήσεων της άνω του 20% με αντίστοιχη ενίσχυση των μεριδίων αγοράς της.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Bravo Greece: Στοχεύει σε ανάπτυξη 20% φέτος

Αλώβητη από την οικονομική κρίση συνεχίζει να είναι η αγορά του καφέ, ο τζίρος της οποίας στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, αγγίζει τα 260 εκατ. ευρώ.

Μπορεί ο Έλληνας καταναλωτής να έχει αναγκαστεί, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, να περιορίσει ακόμη και τις δαπάνες του για βασικά είδη διατροφής, αυτό όμως δεν συμβαίνει με τον καφέ, μια απόλαυση που βοηθάει όπως λέει και ο σοφός λαός...να πάνε κάτω τα φαρμάκια.

Την ώρα λοιπόν που η πλειονότητα των κλάδων της ελληνικής οικονομίας μετρά απώλειες και η πλειοψηφία των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά αναζητούν τρόπους να παραμείνουν στο "παιγνίδι", οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον καφέ καταγράφουν αύξηση πωλήσεων και μεριδίων αγοράς.

Μια εξ αυτών και η εταιρεία Bravo Greece, η οποία για τη φετινή χρονιά προσβλέπει σε αύξηση των πωλήσεων της άνω του 20% με αντίστοιχη ενίσχυση των μεριδίων αγοράς της. Ηδη πέρυσι η εταιρεία πέτυχε αύξηση του τζίρου της κατά 8%, με αποτέλεσμα αυτός να φθάσει τα 23 εκατ. ευρώ, το 5% του οποίου προέρχεται από τις εξαγωγές που πραγματοποιεί σε Κύπρο, Ρωσία, ΗΠΑ, Γαλλία, Γερμανία, Καναδά, Αυστραλία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Βέλγιο, Ολλανδία, κ.ά.

Η εκτίμηση της διοίκηση της εταιρείας, στο τιμόνι της οποίας βρίσκεται ο κ. Γεράσιμος Σαράφογλου, για διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης των πωλήσεών της εδράζεται αφ ενός από το γεγονός της στροφής των καταναλωτών στην κατανάλωση στο σπίτι και αφ ετέρου από την αύξηση πωλήσεων του καφέ Douwe Egberts, αλλά και από τις νέες κάψουλες μηχανής, που είναι συμβατές με τις μηχανές τύπου Nespresso.

Σήμερα η εταιρεία κατέχει την τρίτη θέση στον κλάδο με μερίδιο 8%, (σ.σ. πρώτη και με διαφορά είναι η Nestle με μερίδιο 65%), ενώ στην αγορά του ελληνικού καφέ το μερίδιό της είναι 13%.

Σε ότι αφορά στο επενδυτικό της πλάνο, η εταιρεία τον τελευταίο χρόνο επένδυσε περί τα 3 εκατ. ευρώ στο μάρκετινγκ, κάτι που αναμένεται να επαναλάβει και εφέτος.

Αναφορικά με την τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας ο κ. Γεράσιμος Σαράφογλου, ανέφερε χθες κατά τη διάρκεια παρουσίασης των σχεδίων της, ότι η εταιρεία διατηρεί σταθερές τις τιμές των προϊόντων της τα τελευταία χρόνια ενώ η προσπάθεια είναι να μην αυξήσει τις τιμές.

Η Bravo Greece διαθέτει δύο παραγωγικές μονάδες, στα Οινόφυτα Βοιωτίας και στο Αιγάλεω Αττικής, όπου παράγει τον ομώνυμο καφέ. Στα σχέδιά της είναι η αναδιάρθρωση του παραγωγικού της ιστού στη χώρα μέσω της σύμπτυξης των δύο μονάδων σε μια και η πώληση του ακινήτου της που βρίσκεται στην Αττική.

Σημειώνεται ότι η Bravo Greece Α.Ε. είναι μέλος του ομίλου D.E Master Blenders 1753 και δραστηριοποιείται από το 1926 στην ελληνική αγορά με τον ελληνικό καφέ Bravo. Έκτοτε έχει εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο της με σειρά από διεθνή και τοπικά προϊόντα όπως το La Meloise, Douwe Egberts, Natreen, Senseo, Piazza D'Oro και Pickwick.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v