Το κλείσιμο των καταστημάτων της Uterqüe, αλυσίδας δερμάτινων αξεσουάρ και υποδημάτων, στην Ελλάδα αποφάσισε ο όμιλος Inditex (Zara), διατηρώντας ωστόσο την παρουσία της φίρμας στη χώρα μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος, το οποίο σύντομα θα καλύπτει αγορές από την Ελλάδα.
Η εν λόγω αλυσίδα αποτελεί το όγδοο concept μόδας του ισπανικού ομίλου που αναπτύχθηκε στη χώρα, ενώ είναι και η νεότερη αλυσίδα στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου διεθνώς με παρουσία σε 24 χώρες.
Η Uterqüe διέθετε υποδήματα, τσάντες, αξεσουάρ και μια περιορισμένη συλλογή ρούχων σε τιμές πάνω από τον μέσο όρο του προϊοντικού μίγματος που προσφέρει ο όμιλος μέσω των υπόλοιπων concept (Zara, Massimo Dutti κ.ά.).
Στην Ελλάδα διατηρούσε μόνον δύο σημεία πώλησης -στην Κηφισιά και εντός του εμπορικού κέντρου Golden Hall στο Μαρούσι- τη λειτουργία των οποίων τερμάτισε στις αρχές Ιανουαρίου.
Με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, η Uterqüe παρουσίασε ζημίες το 2012, οι οποίες ανήλθαν στα 3,3 εκατ. ευρώ από περίπου 2 εκατ. ευρώ το 2011. Ο κύκλος εργασιών μειώθηκε (-38%), διαμορφούμενος στα 2,4 εκατ. ευρώ, ενώ το κόστος πωλήσεων αντιστοιχεί περίπου στο ήμισυ του τζίρου, ανέρχεται δηλαδή στο 1,4 εκατ. ευρώ.
Το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων είχε ανέλθει στα 3,3 εκατ. ευρώ, ενώ οι οφειλές προς τις συνδεδεμένες με την Uterqüe επιχειρήσεις αυξήθηκαν περίπου στα 3 εκατ. ευρώ (από 2,8 εκατ. ευρώ).