Μινέρβα: Αύξηση 43,9% στα κέρδη προ φόρων ομίλου

Αύξηση 43,9% στον όμιλο και 22,2% στη μητρική παρουσίασαν τα κέρδη προ φόρων της εταιρίας Μινέρβα στο 9μηνο του 2006, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2005 και με βάση τα ΔΛΠ.

Μινέρβα: Αύξηση 43,9% στα κέρδη προ φόρων ομίλου
Αύξηση 43,9% στον όμιλο και 22,2% στη μητρική παρουσίασαν τα κέρδη προ φόρων της εταιρίας Μινέρβα στο 9μηνο του 2006, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2005 και με βάση τα ΔΛΠ.

Ειδικότερα, στα 1,41 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν στο τέλος του φετινού εννεαμήνου τα Κέρδη προ Φόρων του Ομίλου Μινέρβα παρουσιάζοντας έτσι, σε σχέση με το περυσινό εννεάμηνο, αύξηση της τάξεως του 43,9%, αφού τα Κέρδη είχαν ανέλθει στις 982 χιλ. ευρώ.

Στο ίδιο διάστημα, τα Κέρδη Μετά από Φόρους εμφάνισαν αύξηση της τάξεως του 44,1%, αφού στο τέλος του φετινού εννεαμήνου ανήλθαν σε 1,12 εκατ. ευρώ έναντι 782 χιλ. ευρώ που ήταν το 2005.

Τα Κέρδη Μετά από Φόρους Ανά Μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,18 ευρώ έναντι 0,13 ευρώ που ήταν στο εννεάμηνο του 2005 με αποτέλεσμα να εμφανίζει αύξηση 39,4%.

Ο Κύκλος Εργασιών του Ομίλου Μινέρβα στο τέλος του εννεαμήνου του 2006 έφθασε στα 17,59 εκατ. ευρώ έναντι 16,71 εκατ. ευρώ που ήταν στο εννεάμηνο του 2005, παρουσιάζοντας έτσι αύξηση 5,3%.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι θετικές αποδόσεις σε όλα τα μεγέθη του Ομίλου Μινέρβα είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την αναδιάρθρωση στην οποία έχει προχωρήσει στο προηγούμενο διάστημα η Διοίκηση της εισηγμένης, η οποία έδωσε έμφαση κατά κύριο λόγο στον εμπορικό τομέα.

Σε επίπεδο εταιρείας, ο Κύκλος Εργασιών στο τέλος του φετινού εννεαμήνου ανήλθε σε 15,74 εκατ. ευρώ έναντι 15,21 εκατ. ευρώ πέρυσι, με αποτέλεσμα να εμφανίσει αύξηση 3,4%.

Στο τέλος του εννεαμήνου τα Κέρδη προ Φόρων, σε επίπεδο εταιρίας, έφθασαν στα 1,32 εκατ. ευρώ έναντι 1,09 εκατ. ευρώ που ήταν στο περυσινό εννεάμηνο, με αποτέλεσμα να εμφανίσει αύξηση της τάξεως του 22,2%.

Όπως επισημαίνεται, σε επίπεδο στρατηγικής, η Διοίκηση του Ομίλου Μινέρβα δίνει έμφαση στον εμπορικό τομέα, στοχεύοντας στη διεύρυνση και ανάπτυξη των σημείων πώλησης στο εσωτερικό και εξωτερικό. Σ’ αυτό το πνεύμα συνεχίζονται οι επενδύσεις στη δημιουργία προϊόντων και την προβολή αυτών, σαν απάντηση στις προκλήσεις της αγοράς.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v