Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Γερμανός: Αύξηση 160,4% στα κέρδη 9μήνου

Αύξηση 160,4% σημείωσαν τα συνολικά κέρδη μετά φόρων της Γερμανός στο εννεάμηνο του 2006, τα οποία ανήλθαν σε 121,1εκατ. ευρώ από 46,5εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Γερμανός: Αύξηση 160,4% στα κέρδη 9μήνου
Αύξηση 160,4% σημείωσαν τα συνολικά ενοποιημένα κέρδη μετά φόρων της Γερμανός στο εννεάμηνο του 2006, τα οποία ανήλθαν σε 121,1εκατ. ευρώ από 46,5εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε στα 665,8 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 13,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Συγκεκριμένα τα έσοδα από την λιανική ανήλθαν σε 371,6 εκατ. ευρώ από 355,9 εκατ. ευρω το 2005, αυξημένα κατά 4,5%.

Πιο συγκεκριμένα οι πωλήσεις των θυγατρικών του εξωτερικού από τις συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανήλθαν στα 137,7 εκατ. ευρώ από 107,2 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 28,5%.

Αξιόλογη αύξηση σημείωσε και ο Τομέας Διανομής Καταναλωτικών Προϊόντων, οι πωλήσεις του οποίου εμφανίζονται για την εν λόγω περίοδο αυξημένες κατά 26,8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2005 από 226,8 εκατ. ευρώ σε 287,6 εκατ. ευρώ. Κύριος μοχλός της σημαντικής ανάπτυξης των πωλήσεων είναι η αύξηση κατά 31,3% των πωλήσεων σε prepaid cards.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 50,3 εκατ. ευρώ σημειώνοντας μείωση κατά 16,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2005.

Τα κέρδη προ φόρων των συνεχιζόμενων δραστηριοτήτων σημείωσαν αύξηση κατά 175,7% και ανήλθαν σε 168,3 εκατ. ευρώ από 61.0 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Βασικός λόγος της εκτίναξης της κερδοφορίας είναι η κεφαλαιακή υπεραξία που προέκυψε από την πώληση της συμμετοχής στις εταιρίες SILKWAY και ΚΑΕ.

Τα Κέρδη Μετά Φόρων και τα Κέρδη Ανά Μετοχή συμπεριλαμβάνουν και τις μη συνεχιζόμενες δραστηριότητες.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του Ομίλου, ο Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Γιάννης Καραγιάννης, ανέφερε πως Σε μία ιδιαίτερα μεταβατική περίοδο για τους στόχους της εταιρίας, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρουσιάζει πολύ δυναμική την εικόνα της λιανικής δραστηριότητας με τα μερίδια αγοράς σε Ελλάδα και εξωτερικό να διευρύνονται διαρκώς.

Στόχος μας είναι η ραγδαία ανάπτυξη του αριθμού καταστημάτων μας σε Ελλάδα και εξωτερικό ενισχύοντας περαιτέρω την ηγετική θέση του Δικτύου Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιούμαστε.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v