Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Allianz: Αύξησε το μερίδιο αγοράς της στο 5%

Σε σταθερά επίπεδα παρέμεινε ο συνολικός κύκλος εργασιών της Allianz Ελλάδος στο εννεάμηνο, με την ασφαλιστική να ενισχύει το μερίδιο αγοράς της στο 5%. Σημαντική διεύρυνση πελατειακής βάσης κατά 37.000 ασφαλισμένους.

Allianz: Αύξησε το μερίδιο αγοράς της στο 5%

Σημαντική ενίσχυση του μεριδίου αγοράς στην ελληνική ασφαλιστική αγορά πέτυχε η Allianz Ελλάδος μέσα στο εννεάμηνο του 2013. Με βάση τα δημοσιευθέντα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδας για την παραγωγή ασφαλίστρων, η Allianz Ελλάδος, επιδεικνύοντας αντιστάσεις έναντι των συνεπειών της κρίσης, κατάφερε να αυξήσει το συνολικό μερίδιο αγοράς στο 5,0%, από 4,5% που ήταν στο τέλος του 2012.

Η Allianz Ελλάδος κατέγραψε στο εννεάμηνο του 2013 κύκλο εργασιών € 153,8 εκατ. από το σύνολο των δραστηριοτήτων της (ασφαλίσεις, αμοιβαία κεφάλαια και λοιπές θυγατρικές), μειωμένο κατά μόλις 1,6% από την αντίστοιχη περίοδο του 2012, με βάση τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα. Η λειτουργική κερδοφορία κυμάνθηκε σε χαμηλότερα επίπεδα από το εννεάμηνο του προηγούμενου έτους, και διαμορφώθηκε στα € 14,8 εκατ. από € 21,7 εκατ., σύμφωνα με τα πλάνα και τους σχεδιασμούς της Εταιρίας.

Το κλείσιμο του εννεαμήνου βρήκε την Allianz Ελλάδος να προσφέρει ασφαλιστική κάλυψη σε περισσότερους από 330.000 πελάτες, διευρύνοντας την πελατειακή της βάση μέσα σε 9 μήνες κατά περισσότερο από 37.000 πελάτες.

Η αναγνώριση της διακριτά υψηλής ποιότητας λύσεων και υπηρεσιών που προσφέρει, κάνει όλο και περισσότερους ανθρώπους να συστήνουν την Allianz ανεπιφύλακτα σε πρόσωπα του φιλικού ή συγγενικού τους περιβάλλοντος.

Σύμφωνα με ετήσια έρευνα στον Κλάδο των Γενικών Ασφαλίσεων στην Ελλάδα, η Allianz για μία ακόμη χρονιά κατακτά την πρώτη θέση μεταξύ των κύριων ανταγωνιστών, όπως αποτυπώνεται στο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών (Net Promoter Score) . Ο συγκεκριμένος δείκτης δεν αντικατοπτρίζει απλά την ικανοποίηση του πελάτη, αλλά το βαθμό στον οποίο ο πελάτης θα συνέστηνε την εταιρία σε φίλους ή συγγενείς.

Ο κ. Πέτρος Παπανικολάου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Allianz Ελλάδος, ανέφερε σχετικά με τη στρατηγική της Εταιρίας για τα επόμενα χρόνια: «Θα συνεχίσουμε προσηλωμένοι στις αξίες μας να προσφέρουμε λύσεις κύρους και αξιοπιστίας στους Έλληνες καταναλωτές. Με κύριο μοχλό ανάπτυξης τις λύσεις μας στην Ασφάλιση Αυτοκινήτου και τις πρωτοποριακές Αποταμιευτικές & Συνταξιοδοτικές μας λύσεις προχωράμε με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του μεριδίου αγοράς μας στην Ελληνική αγορά.»

Αναφορικά με τις εξελίξεις στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, ο κ. Παπανικολάου τόνισε «Είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό ότι, όπως καταδεικνύουν πρόσφατες μελέτες της Allianz Ελλάδος, ο Έλληνας ασφαλισμένος έχει ωριμάσει και επιλέγει ασφαλιστική εταιρία με κύριο κριτήριο την εμπιστοσύνη. Είναι χρέος όλων μας, και αναφέρομαι τόσο στις εποπτικές αρχές όσο και στις ασφαλιστικές εταιρίες, να βοηθήσουμε στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης στο θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης συνολικά. Η αποκατάσταση της κεφαλαιακής επάρκειας και η αντιμετώπιση της υπο-αποθεματοποίησης εξακολουθούν να αποτελούν κρίσιμα σημεία που θα συμβάλλουν στη διαμόρφωση κατάλληλων συνθηκών για την υγιή ανάπτυξη του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης στο μέλλον.»

Γενικές Ασφαλίσεις: Αύξηση μεριδίου αγοράς, υψηλή αποθεματοποίηση και μειώσεις στα ασφάλιστρα

Αλώβητος παρέμεινε ο κύκλος εργασιών της Allianz Ελλάδος στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων. Συγκεκριμένα, η συνολική παραγωγή διαμορφώθηκε στα € 83,3 εκατ., κινούμενη στα ίδια επίπεδα με το εννεάμηνο του 2012, όταν σε επίπεδο αγοράς και σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος η πτώση ήταν της τάξης του 5,2%. Επιπλέον, η Allianz Ελλάδος σταθερά προσηλωμένη στην ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους της, εξασφάλισε υψηλή επάρκεια αποθεμάτων, αυξάνοντας στο εννεάμηνο του 2013 τη συνολική αποθεματοποίηση κατά 19,1 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2012, αγγίζοντας το 181,6%.

Σημαντικές ήταν και οι τιμολογιακές παρεμβάσεις της Allianz τόσο στον κλάδο Αυτοκινήτου, όσο και στην Κατοικία και στα Σκάφη. Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών και με στήριγμα την καλή εικόνα της λειτουργικής κερδοφορίας, η Allianz πλέον προσφέρει τις σύγχρονες λύσεις της σε ακόμη πιο προσιτό κόστος.

Ασφαλίσεις Ζωής: Ενίσχυση μεριδίου αγοράς

Καλύτερη εικόνα από την αγορά επέδειξε η Allianz Ελλάδος και στον Κλάδο Ασφαλίσεων Ζωής, με την παραγωγή να διαμορφώνεται στα € 68,3 εκατ. το εννεάμηνο του 2013, μειωμένη κατά μόλις 4,2% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με την αγορά στην αντίστοιχη περίοδο να συρρικνώνεται κατά 16,2%.

Αντίστοιχα με τον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων, ευνοϊκές τιμολογιακές παρεμβάσεις έγιναν και στο τιμολόγιο των Προγραμμάτων Υγείας νέας γενιάς "My Health". Παράλληλα, η νέα σύγχρονη λύση Συσσώρευσης Κεφαλαίου τύπου Unit-Linked "My Global Allianz", με αμοιβαία κεφάλαια της Pimco, επιβεβαιώνει τη στρατηγική σημασία που η Allianz Ελλάδος δίνει στους τομείς της Σύνταξης και της Αποταμίευσης.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v