Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Cosmote: Στα 3 εκατ. οι πελάτες της Globul

Στα τρία εκατομμύρια ανήλθαν οι συνδρομητές της Globul, θυγατρικής εταιρίας της Cosmote στη Βουλγαρία. Η εταιρία κατέγραψε τον συνδρομητή με αριθμό 3.000.000 στις 21 Νοεμβρίου.

Cosmote: Στα 3 εκατ. οι πελάτες της Globul
Στα τρία εκατομμύρια ανήλθαν οι συνδρομητές της Globul, θυγατρικής εταιρίας της Cosmote στη Βουλγαρία. Η εταιρία κατέγραψε τον συνδρομητή με αριθμό 3.000.000 στις 21 Νοεμβρίου.

Σημειώνοντας δυναμικούς ρυθμούς ανάπτυξης, η Globul ενίσχυσε την πελατειακή της βάση κατά ένα εκατομμύριο μέσα σε 16 μόλις μήνες, ενώ το μερίδιο αγοράς της εταιρίας σήμερα ανέρχεται σε 39%.

”Εδώ και πέντε χρόνια από την έναρξη της εμπορικής της λειτουργίας, η Globul προσθέτει κάθε λεπτό έναν νέο πελάτη στην οικογένειά της”, δήλωσε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, κ. Αθανάσιος Κατσιρούμπας. ”Το γεγονός αυτό είναι ενδεικτικό της ανταπόκρισης των καταναλωτών στις ανταγωνιστικές προτάσεις της εταιρίας. Η εμπιστοσύνη και η αφοσίωση των πελατών μας αποτελεί για εμάς το σημαντικότερο πλεονέκτημα της εταιρίας, ενισχύοντας τη δέσμευσή μας για παροχή ποιοτικών και προσιτών σε όλους υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας”, τόνισε επίσης.

Στο τέλος Σεπτεμβρίου του 2006 η πελατειακή βάση της Globul ανέρχονταν στα 2,9 εκατομμύρια, ενώ κατά το τρίτο τρίμηνο του 2006 η εταιρία κατέγραψε 193.422 καθαρές νέες συνδέσεις. Επισημαίνεται ότι το 47% περίπου των καθαρών νέων συνδέσεων, που κατέγραψε η Globul κατά την περίοδο αυτή, αφορά σε συνδρομητές συμβολαίου, το υψηλότερο ποσοστό στην ιστορία της εταιρίας.

Ως αποτέλεσμα της δυναμικής ανάπτυξης της πελατειακής βάσης της εταιρίας, ο κύκλος εργασιών της Globul κατά το εννεάμηνο ενισχύθηκε κατά 25,9% και ανήλθε σε 249 εκατ. ευρώ.

Σε τροχιά υψηλής ανάπτυξης, η Globul αναδεικνύεται σε σημαντική πηγή ανάπτυξης για την Cosmote, με τη συμμετοχή της στα ενοποιημένα έσοδα του ομίλου να ανέρχεται σε 15%, στα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων EBITDA σε 14% και τα καθαρά κέρδη σε 10% περίπου.

Έχοντας πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς της, τη βελτιστοποίηση του τηλεπικοινωνιακού της δικτύου και την επέκταση του εμπορικού της δικτύου, η Globul συνεχίζει να προσελκύει την πλειονότητα των νέων συνδέσεων στην αγορά και να ενισχύει σημαντικά τα έσοδά της, παρά το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v