Σε 22 ελληνικές εγκαταστάθηκε το ScanHRMS

Το Self-Service της SCAN αξιοποιεί τις διαδικτυακές τεχνολογίες και παρέχει τη δυνατότητα στους Διευθυντές Ανθρώπινου Δυναμικού να διαχειρισθούν τις ομάδες τους.

Η SCAN Information Systems κλείνει τη χρονιά με 22 επιτυχημένες εγκαταστάσεις του δυναμικού και ευέλικτου εργαλείου Self-Service, του ολοκληρωμένου συστήματος Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού ScanHRMS, το οποίο καλύπτει τις ανάγκες του 48% των 500 μεγαλύτερων εταιρειών της αγοράς, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Το Self-Service της SCAN, αξιοποιεί τις διαδικτυακές τεχνολογίες και παρέχει τη δυνατότητα στους Διευθυντές Ανθρώπινου Δυναμικού να διαχειρισθούν τις ομάδες τους και να έχουν μια συνολική αντίληψη της παρουσίας, της απασχόλησης, της απόδοσης, της εκπαίδευσης και της διαχείρισης των πάσης φύσεων αιτημάτων των εργαζομένων. Επιπλέον παρέχει στους εργαζόμενους μιας επιχείρησης, άμεση και ασφαλή πρόσβαση στα στοιχεία που τους αφορούν και τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν με το διευθυντή τους και με το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού.

Το ScanHRMS Self-Service έχει αναδειχθεί σε ένα στρατηγικής σημασίας εργαλείο της Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού. Ένα εργαλείο με το οποίο μπορεί να ενεργοποιήσει, να αξιοποιήσει και να κρατήσει ευθυγραμμισμένους με τους στόχους και την κουλτούρα της επιχείρησης, εκείνους που αποτελούν το πλέον πολύτιμο κεφάλαιό της: τους ανθρώπους της, τονίζεται στην ανακοίνωση.

Εταιρείες όπως PHARMATHEN INTERNATIONAL, ΜΙΝΕΡΒΑ, VIVARTIA , ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, BRITISH AMERICAN TABACCO Α.Ε, ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ Α.Ε ,Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε., FIRSTDATA, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ Α.Β.Σ.Ε., ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ, είναι ανάμεσα σε αυτές που αναγνωρίζουν τα σημαντικά οφέλη του Self-Service της SCAN που είναι η άμεση επικοινωνία, η αποσυμφόρηση των στελεχών και της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού από εργασίες ρουτίνας, η μείωση του διαχειριστικού κόστους, ο αυτοματισμός και έλεγχος διαδικασιών και ροών εγκρίσεων και η εδραίωση πολιτικών και κανόνων λειτουργίας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v