Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πειραιώς: Διάκριση για Internet Banking

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Internet Banking της Τράπεζας Πειραιώς ”σαρώνει” τα πρώτα βραβεία τόσο των ελληνικών περιοδικών εκδόσεων (PC Magazine, PC World, RAM) όσο και των ξένων (Banking Technology, Global Finance.)

Πειραιώς: Διάκριση για Internet Banking
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Internet Banking της Τράπεζας Πειραιώς ”σαρώνει” τα πρώτα βραβεία τόσο των ελληνικών περιοδικών εκδόσεων (PC Magazine, PC World, RAM) όσο και των ξένων (Banking Technology, Global Finance.)

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, με τον τρόπο αυτό, αναδεικνύεται αναμφισβήτητα στην καλύτερη υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής στην Ελλάδα, με σταθερή μάλιστα αξία καθώς βρίσκεται στην κορυφή όλων των συγκριτικών δοκιμών και διαγωνισμών από το 2000 μέχρι σήμερα.

Ειδικότερα αναφέρεται ότι το περιοδικό PC World, στο ετήσιο αφιέρωμα e-banking (Νοέμβριος 2006), αξιολογεί 14 υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής και 6 υπηρεσίες m-banking στην Ελλάδα και κατατάσσει την Τράπεζα Πειραιώς στην πρώτη θέση.

Η υπηρεσία winbank internet συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ποσοστό (87,0) στη γενική βαθμολογία και ακολουθούν οι Eurobank (83,9), Alpha Bank (82,7) και Εγνατία (79,3).

Το περιοδικό αναφέρει χαρακτηριστικά για την υπηρεσία: ”Εξαιρετική πρόταση η οποία δεν υστερεί σε κανένα σημείο” καθώς και ότι ”Διακρίνεται για τον τεράστιο αριθμό υποστηριζόμενων λειτουργιών αλλά και για ορισμένες πρόσθετες εφαρμογές οι οποίες κάνουν τη διαφορά.”

Παράλληλα, η υπηρεσία mobile banking της Τράπεζας Πειραιώς ξεχωρίζει για την ταχύτητά της, τις υποστηριζόμενες λειτουργίες της και για τη δυνατότητα μεταφοράς χρημάτων σε τράπεζες εντός και εκτός Ελλάδος.

Οι 5 βασικές κατηγορίες αξιολόγησης των υπηρεσιών είναι:

* Αρχικές Διαδικασίες: Ο τρόπος και οι διαδικασίες απόκτησης και ενεργοποίησης των κωδικών πρόσβασης στην υπηρεσία

* Υποστηριζόμενες Λειτουργίες: Οι δυνατότητες και οι συναλλαγές που παρέχονται στους χρήστες

* Ευκολία Χρήσης: Ο τρόπος οργάνωσης του μενού επιλογών και η παροχή συμπληρωματικών εφαρμογών που διευκολύνουν τους χρήστες

* Ασφάλεια: Οι παρεχόμενες λύσεις των τραπεζών

* Υποστήριξη: Οι τεχνικές επικοινωνίας και υποστήριξης των πελατών που εφαρμόζει η κάθε τράπεζα

Παράλληλα σημειώνεται ότι, η ικανοποίηση των πελατών/χρηστών των υπηρεσιών ξεπερνά το 90%, ενώ η χρήση παρουσιάζει ραγδαία αύξηση καθώς, για τις περισσότερες συναλλαγές, το internet banking τις απορροφά σε ποσοστά από 30% έως και 70% ενώ οι μηνιαίες επισκέψεις έχουν ξεπεράσει τις 500.000.

Οι πρωτοποριακές λύσεις ηλεκτρονικής τραπεζικής, η πληρότητα των προσφερόμενων συναλλαγών και δυνατοτήτων, η ευκολία χρήσης τους αλλά και οι λειτουργικές και χρηστικές εφαρμογές τους είναι από τα βασικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα που καθιστούν τις υπηρεσίες winbank μοναδικές και ξεχωριστές τόσο σε ελληνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Τέλος, αναφέρεται ότι οι υπηρεσίες winbank έχουν διακριθεί από τα διεθνούς αναγνώρισης περιοδικά Banking Technology και Global Finance (πρώτη θέση στην κατηγορία ”Best Corporate/Institutional Internet Banks” στην Ελλάδα).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v