Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Eurolife: Αύξηση 13% στην παραγωγή ασφαλίστρων το 9μηνο

Το σύνολο της παραγωγής ασφαλίστρων του Ασφαλιστικού Oμίλου Eurolife, ανήλθε το 9μηνο 2013 στα 230 εκ. ευρώ παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση σε ποσοστό 13% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2012. Τα κέρδη προ φόρων σημείωσαν επίσης αύξηση κατά 35% έναντι του 2012 και ανήλθαν στα 65εκ. ευρώ.

Eurolife: Αύξηση 13% στην παραγωγή ασφαλίστρων το 9μηνο

Ανοδική παραγωγή και αύξηση στα Κέρδη προ φόρων παρουσιάζει η Eurolife Ασφαλιστική και το 9μηνο του 2013, δίνοντας έμφαση στη συνολική κάλυψη των αναγκών των πελατών της μέσω της δραστηριοποίησης της στις ασφαλίσεις Ζωής, Περιουσίας και Ατυχημάτων .

Αναλυτικότερα,

• Το σύνολο της παραγωγής ασφαλίστρων του Ασφαλιστικού Oμίλου Eurolife, ανήλθε το 9μηνο 2013 στα 230 εκ. ευρώ παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση σε ποσοστό 13% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2012. Τα κέρδη προ φόρων σημείωσαν επίσης αύξηση κατά 35% έναντι του 2012 και ανήλθαν στα 65εκ. ευρώ. Ειδικότερα,

- η παραγωγή ασφαλίστρων Ζωής της Eurolife A.E.A.Z ανήλθε σε 165 εκ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 9% σε σχέση με τις εργασίες του 9μηνου του 2012. Τα κέρδη προ φόρων της εταιρίας Ζωής ανήλθαν σε 40 εκ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 38%.

- στις εργασίες των Γενικών Ασφαλίσεων, η παραγωγή ασφαλίστρων της Eurolife Α.Ε.Γ.Α ανήλθε στα 65 εκ. ευρώ για το 9μηνο παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 22% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012 και τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 26 εκ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 30%.

• Τέλος, τα εποπτικά ίδια κεφάλαια και των δύο Ασφαλιστικών εταιριών υπερκαλύπτουν τα απαιτούμενα από το νόμο περιθώρια φερεγγυότητας σε ποσοστό 336% για την εταιρία Ζωής και 530% για την εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων, αντανακλώντας την οικονομική ευρωστία και την υψηλή φερεγγυότητά τους.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife, κος Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου δήλωσε:

«Το ασφαλιστικό προϊόν δεν είναι αγαθό πολυτελείας. Είναι ένα κοινωνικό αγαθό η έλλειψη του οποίου, κυρίως σε περιόδους κρίσης είναι επικίνδυνη. Κάτω από αυτό το σκεπτικό τα τελευταία 3 χρόνια έχουμε εργαστεί εντατικά ώστε να δημιουργήσουμε σύγχρονα, value for money προϊόντα με τα οποία οι πελάτες μας έχουν τη δυνατότητα να προστατεύσουν ότι είναι πολύτιμο γι' αυτούς. Τα αποτελέσματα μας δικαιώνουν.»

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v