Frigoglass: Αύξηση 52,8% στα κέρδη προ φόρων

Τα κέρδη προ φόρων του ομίλου της Frigoglass στο εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης αυξήθηκαν κατά 52,8% στα 55,5 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 57,9%.

Frigoglass: Αύξηση 52,8% στα κέρδη προ φόρων
Αύξηση κατά 38,7% στα 337,8 εκατ. ευρώ έναντι του περσινού εννεαμήνου σημείωσε ο κύκλος εργασιών του ομίλου της Frigoglass στο εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης.

Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 52,8% στα 55,5 εκατ. ευρώ.

To EBITDA εμφανίζεται αυξημένο κατά 40,1% στα 74,7 εκ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών & επενδυτικών αποτελεσμάτων - (EBIT) διαμορφώθηκαν στα 60,5 εκ. ευρώ αυξημένα κατά 54,2%.

Τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,94 ευρώ έναντι 0,59 ευρώ, αυξημένα κατά 57,9%, ενώ ο Δείκτης Πωλήσεων προς Κεφάλαιο Κίνησης εμφανίζεται βελτιωμένος κατά 15,6% έναντι του περσινού εννεαμήνου.

Σύμφωνα με τον κ. Δημήτρη Λόη, Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου Frigoglass:

”Οι επιδόσεις μας το τρίτο τρίμηνο ήρθαν να ενισχύσουν το ήδη θετικό πρώτο εξάμηνο του έτους, επιτρέποντάς μας να παρουσιάσουμε εξαιρετικά αποτελέσματα, με 57,9% αύξηση καθαρών κερδών στο εννεάμηνο του 2006. Η επιτυχία αυτή οφείλεται στη δυναμική αύξηση των πωλήσεων σε συνδυασμό με τις συνεχείς προσπάθειες βελτιστοποίησης της παραγωγικής διαδικασίας και την αποτελεσματική διαχείριση των στοιχείων κόστους. Εχοντας να διανύσουμε το παραδοσιακά λιγότερο σημαντικό τρίμηνο, παραμένουμε αισιόδοξοι ότι θα επιτύχουμε τις προβλέψεις μας για το οικονομικό έτος.

Τα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα της εταιείας προκύπτουν σε μεγάλο βαθμό από τον κλάδο της Επαγγελματικής Ψύξης, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 49,6%. Η σημαντική ανάπτυξη οφείλεται κυρίως στις πωλήσεις προς τους εμφιαλωτές της Coca-Cola (πέραν της Cοca-Cola HBC), σε αγορές όπως τη Γερμάνια και τις Σκανδιναβικές χώρες, τη Νότιο Αφρική και την Ινδία, καθώς και στις πωλήσεις προς την Coca-Cola HBC σε Ρωσία και Ιταλία. Οι εξελίξεις αυτές ενισχύουν το μακροπρόθεσμο στόχο μας για διεύρυνση της πελατειακής μας βάσης, με τους εμφιαλωτές της Cocα-Cola (πέραν της Coca-Cola HBC) να αποτελούν πλέον το 26,4% των πωλήσεων του κλάδου ψύξης και τις ζυθοποιίες το 24,7%.

Η σημαντική αύξηση των πωλήσεων προέρχεται από όλες τις γεωγραφικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται η Frigoglass και επιβεβαιώνει την επιτυχημένη στρατηγική μας, η οποία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των δικτύων διάθεσης, τόσο σε ώριμες, όσο και σε αναδυόμενες αγορές, καθώς και στη δημιουργία πρωτοποριακών και ταυτόχρονα αποτελεσματικών λύσεων επαγγελματικής ψύξης”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v