Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Alpha Bank: Αύξηση 31,4% στα κέρδη 9μήνου

Αύξηση της τάξης του 31,4% εμφάνισαν στο 9μηνο τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη της Alpha Bank και διαμορφώθηκαν στα 473,4 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά έσοδα από τόκους ανήλθαν σε 1.059,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 18% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Alpha Bank: Αύξηση  31,4% στα κέρδη 9μήνου
Αύξηση της τάξης του 31,4% εμφάνισαν στο 9μηνο τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη της Alpha Bank και διαμορφώθηκαν στα 473,4 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά έσοδα από τόκους ανήλθαν σε 1.059,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 18% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Τα έσοδα από προμήθειες αυξήθηκαν κατά 14,5%, σε 295,6 εκατ. ευρώ.

Στο γ΄ τρίμηνο τα καθαρά κέρδη, τα καθαρά έσοδα από τόκους και τα έσοδα από αμοιβές και προμήθειες διαμορφώθηκαν στα 167,5, 362,079 και 101,441 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του euro2day.gr ανέμεναν αύξηση 28,7% στα ενοποιημένα καθαρά κέρδη εννεαμήνου της Alpha Bank, στα 464,5 εκατ. ευρώ. Tα καθαρά έσοδα από τόκους εννεαμήνου προβλεπόταν να ”τρέξουν” κατά 18,5%, διαμορφούμενα στο 1,064 δισ. ευρώ. Τα έσοδα από αμοιβές και προμήθειες, σύμφωνα με τους αναλυτές, θα προσέγγιζαν τα 297,4 εκατ. ευρώ σημειώνοντας άνοδο 15,1%.

Τα λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 9,2%, ποσοστό εντός του προϋπολογισμού και χαμηλότερο σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο (+10,4%), κυρίως λόγω της κάμψης του ρυθμού ανόδου των γενικών εξόδων. Το κόστος λειτουργίας εξακολουθεί να επηρεάζεται από την οργανική επέκταση στη νοτιοανατολική Ευρώπη, όπου οι λειτουργικές δαπάνες αυξήθηκαν με ρυθμό 20,7%, κυρίως λόγω των προσλήψεων προσωπικού που προορίζεται για τη στελέχωση των νέων καταστημάτων.

Συγκεκριμένα, οι δαπάνες προσωπικού στην περιοχή αυξήθηκαν κατά 23,9% έναντι αυξήσεως 5,3% στην Ελλάδα. Τέλος, τα γενικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 14,1% καθώς οι διαφημιστικές δαπάνες επιβραδύνθηκαν σε ετήσια βάση (+16,8% έναντι +57,9% στο εξάμηνο).

Αναφορικά με το γ΄ τρίμηνο τα καθαρά κέρδη, τα καθαρά έσοδα από τόκους και τα έσοδα από αμοιβές και προμήθειες προβλέπονταν στα 158, 367 και 103,2 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Η Νοτιοανατολική Ευρώπη

Σε ό,τι αφορά τις δραστηριότητες στη ΝΑ. Ευρώπη, τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 50,2 εκατ. ευρώ (+4,5%).

To αποτέλεσμα αυτό έχει επηρεαστεί κυρίως από την αύξηση του λειτουργικού κόστους (+20,7%) που σχετίζεται με την επέκταση του δικτύου καταστημάτων στην περιοχή.

Ήδη, από την αρχή του έτους και μέχρι τέλους Οκτωβρίου 2006, λειτουργούν 50 νέα καταστήματα (24 στη Ρουμανία, 21 στη Βουλγαρία, 2 στη Σερβία, 2 στην Αλβανία και 1 στην ΠΓΔΜ) και έχουν προσληφθεί 506 υπάλληλοι, που αντιπροσωπεύουν το 16% του αριθμού του προσωπικού της 31/12/2005.

Οι χρηματοδοτήσεις του ομίλου στην περιοχή υπερέβησαν τα 3,6 δισ. ευρώ (+36%), ενώ οι καταθέσεις ανήλθαν σε 3,3 δισ. ευρώ (+25,9%). Η είσοδος της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας στην Ευρωπαϊκή ΄Ενωση αναμένεται να δημιουργήσει ακόμη καλύτερες συνθήκες για την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της Alpha Bank, αναφέρει η ανακοίνωση.

Ήδη, η Βουλγαρία ανακοίνωσε άρση των πιστωτικών περιορισμών και μείωση του φορολογικού συντελεστή για επιχειρήσεις από 15% φέτος στο 10% από την αρχή του 2007.

Ο πρόεδρος κ. Γιάννης Σ. Κωστόπουλος δήλωσε πως ”τα αποτελέσματά μας είναι για άλλη μία φορά πολύ καλά. Προτεραιότητα της Alpha Bank, που διαθέτει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στα επιχειρηματικά δάνεια στην Ελλάδα, είναι να συνεχίσει να αναπτύσσεται με ταχύ ρυθμό και υψηλή κερδοφορία καθώς μετασχηματίζεται σε μια τράπεζα με ισχυρή θέση στο σύνολο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στη νοτιοανατολική Ευρώπη. Θέλω να ευχαριστήσω το προσωπικό που εργάζεται μεθοδικά για την επίτευξη των στόχων του επιχειρησιακού μας σχεδίου Αgenda 2010, τους πελάτες που περιβάλλουν με εμπιστοσύνη την τράπεζα και τα προϊόντα της και τους μετόχους που μας στηρίζουν”.

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος κ. Δ. Μαντζούνης είπε πως ”συνεχίστηκε και στο τρίτο τρίμηνο του 2006 η επιτυχής πορεία της τραπέζης, με την αύξηση των καθαρών κερδών στο εννεάμηνο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2006 να διαμορφώνεται σε 31% σε σχέση με πέρυσι”.

Και συνέχισε: ”Η ισχυρή κερδοφορία μας στηρίζεται στην αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων μας στην αγορά των ιδιωτών και των μικρών επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στην ταχύτατη επέκταση του δικτύου καταστημάτων μας στη νοτιοανατολική Ευρώπη, με αποτέλεσμα τη συνεχή βελτίωση της θέσεώς μας στην αγορά. Στο περιβάλλον αυτό, και παρά την ένταση του ανταγωνισμού, οι προοπτικές για περαιτέρω αύξηση της κερδοφορίας παραμένουν ισχυρές”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v