Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Vivartia: Επέκταση σε νέες αγορές το 2014

Σε εξέλιξη οι τελικές διαπραγματεύσεις με πολλούς υποψήφιους συνεργάτες από διάφορες αγορές του εξωτερικού, δηλώνει ο Γ. Αρτινός. Οι κινήσεις στο εσωτερικό μέτωπο. Το σχέδιο επέκτασης στον χώρο της εστίασης.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Vivartia: Επέκταση σε νέες αγορές το 2014

Με στόχο σε βάθος διετίας το 25% του τζίρου να προέρχεται από τις διεθνείς δραστηριότητες, από χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό που είναι σήμερα, πορεύεται ο όμιλος Vivartia.

Στο πλαίσιο αυτό η εμπορική και παραγωγική επέκταση στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα αποτελεί το πρώτο ουσιαστικό βήμα προς την επίτευξη αυτού του στόχου. Όχι όμως και το μοναδικό. Παράλληλα με την εμπορική σε πρώτη φάση επέκταση στα ΗΑΕ, σε συνεργασία με την Exeed Industries, προχωρά η κατασκευή του πρώτου εργοστασίου στην περιοχή, ενώ στα σχέδια είναι και η δημιουργία ενός ακόμη σε χώρα ενδιαφέροντος της Exeed.

Εκτός όμως από τη συνεργασία με την Exeed σχέδια υπάρχουν για περαιτέρω εμπορική παραγωγική επέκταση και σε νέες αγορές, με αιχμή του δόρατος το ελληνικό γιαούρτι και όχι μόνο. Την ίδια ώρα, επεκτακτικά είναι τα πλάνα και για τον κλάδο της εστίασης, ο οποίος παράλληλα προχωρά σε ένα δυναμικό πρόγραμμα στήριξης της νέας επιχειρηματικότητας εντός των ελληνικών τειχών.

Όπως δήλωσε χθες σε δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Vivartia και Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου MIG, Γιάννης Αρτινός, αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη οι τελικές διαπραγματεύσεις με πολλούς υποψηφίους συνεργάτες από διάφορες αγορές του εξωτερικού.

Ο κ. Αρτινός πάντως δεν θέλησε να αποκαλύψει τα επόμενα σχέδια για την παραγωγική επέκταση του ομίλου, απλά περιορίσθηκε να δηλώσει ότι αρχές του 2014 θα υπάρξουν νέες συμφωνίες.

Αναφερόμενος στο νέο προϊόν του ομίλου που δημιουργήθηκε για τη διεθνή αγορά, το γιαούρτι ΔΕΛΤΑ, δήλωσε ότι έχει εκδηλωθεί ήδη ενδιαφέρον από αρκετές αλυσίδες σούπερ μάρκετ του εξωτερικού. Ανέφερε δε ότι αρκετές γαλακτοβιομηχανίες του εξωτερικού έχουν χτυπήσει την πόρτα της Vivartia για συνεργασία, είτε εμπορική, είτε παραγωγική στο τομέα του "ελληνικού γιαουρτιού".

Περισσότερο αποκαλυπτικός ήταν πάντως σε ότι αφορά στα σχέδια του κλάδου εστίασης. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι τους επόμενους 11 μήνες προγραμματίζεται να λειτουργήσουν 14 νέα σημεία Goody's, Everest και Flocafe σε Λευκορωσία, Κόσοβο, Σκόπια, Μαυροβούνιο και Λιβύη και ήδη εξετάζονται αιτήματα για τις περιοχές της Βορείου Αφρικής και της υπόλοιπης Ανατολικής Ευρώπης, χωρίς να αποκλείεται η επέκταση σε Κίνα και Ρωσία.

Οι κινήσεις στην εγχώρια αγορά

Εντός των ελληνικών τειχών ο όμιλος Vivartia, προχωρά σε ένα δυναμικό πρόγραμμα στήριξης της νέας επιχειρηματικότητας. Ο λόγος για το FREE ENTRY για τον κλάδο της εστίασης, και συγκεκριμένα για τις τέσσερις αλυσίδες εστίασης Goody's, Flocafe, Everest και La Pasteria.

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα ειδικών προνομιών για όσους επαγγελματίες ή νέους επιχειρηματίες, σε όλη την Ελλάδα ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στο χώρο της εστίασης στις τέσσερις αυτές αλυσίδες. Συγκεκριμένα, για πρώτη φορά, μπορούν να αποκτήσουν το δικό τους κατάστημα με μηδενικό entry fee, με προνομιακά royalties που ισοδυναμούν με 2% τον πρώτο χρόνο και 4% τον δεύτερο, από 6% και 8% αντίστοιχα σήμερα.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του κλάδου Εστίασης κ. Θανάσης Παπανικολάου υπογράμμισε «Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί ουσιαστικά το αύριο της εστίασης, καθώς αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για νέους επιχειρηματίες που θέλουν να «ανοίξουν τα φτερά τους». Ο κλάδος εστίασης της Vivartia αποτελεί τον μεγαλύτερο ελληνικό όμιλο στο χώρο με ηγετικά μερίδια, 500.000 πελάτες ημερησίως και 5.000 εργαζομένους. Το νέο πρόγραμμα αναμένεται να προσφέρει νέες θέσεις εργασίας, δημιουργώντας παράλληλα κλίμα αισιοδοξίας στο εγχώριο ελληνικό επιχειρείν. Στοχεύουμε στη δημιουργία 300 μέχρι 500 νέων θέσεων σε όλη την Ελλάδα».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v