Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Attica: Διάκριση από τα βραβεία Retail Business

Ως το ”Κορυφαίο πολυκατάστημα” αναδείχτηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά από τα βραβεία Retail Business η Αττικά Πολυκαταστήματα, η οποία συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων 30% στο εξάμηνο Απριλίου - Σεπτεμβρίου 2006.

Attica: Διάκριση από τα βραβεία Retail Business
Ως το ”Κορυφαίο πολυκατάστημα” αναδείχτηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά από τα βραβεία Retail Business η Αττικά Πολυκαταστήματα, η οποία συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων 30% στο εξάμηνο Απριλίου - Σεπτεμβρίου 2006.

Ειδικότερα, τα έσοδα του attica για την περίοδο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2006 ξεπέρασαν τα 48 εκατ. ευρώ, ενώ η πρόβλεψη εσόδων για τα 70 εκατ. ευρώ για το οικονομικό έτος του 2006, προβλέπεται ότι θα επιτευχθεί παρά τις δυσκολίες που προκύπτουν από την αύξηση των απεργιακών κινητοποιήσεων και κατ΄ επέκταση τον αποκλεισμό του εμπορικού κέντρου της Αθήνας.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η επικεψιμότητα του attica έχει ξεπεράσει τα 2,5 εκατ. άτομα από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του, επιβεβαιώνοντας την εκτίμηση των καταναλωτών αλλά και την τιμητική διάκριση των βραβείων Retail Business 2006.

Όπως επισημαίνεται, το attica, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ανακηρύσσεται ως το κορυφαίο πολυκατάστημα κερδίζοντας το βραβείο ”Retail Πολυκατάστημα”, αποτέλεσμα των συντονισμένων ενεργειών της εταιρίας, του ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας (integrated communication plan) αλλά και των νέων επώνυμων προϊόντων από οίκους μόδας του εξωτερικού, με τα οποία το attica συνεχώς εμπλουτίζει τους ορόφους του.

Ειδικότερα για το φετινό χειμώνα, το attica έχει διαμορφώσει μια νέα σειρά αποκλειστικών shop in shops δίνοντας τη δυνατότητα στον επισκέπτη να ανανεώσει το προσωπικό του στυλ επιλέγοντας μεταξύ άλλων ανάμεσα σε: Allen Edmonds, Roy Robson, Barbour, La Martina, Lucky Brand Jeans, Juicy Coutoure, Marc’ o Polo, Helly Hansen , M- Missoni , Pepe Jeans, Temperly και Jenny Packham.

Σημαντική για το attica ήταν και η αποκλειστική συνεργασία που ανέπτυξε με την Assouline Publishing, την πρώτη εταιρία που καθιέρωσε στον χώρο των ”luxury items” μια νέα σειρά βιβλίων υψηλής ποιότητας με θέμα τη μόδα, τη φωτογραφία την τέχνη και το design, εμπλουτίζοντας με αυτόν τον τρόπο περισσότερο την κατηγορία του πολυτελούς δώρου.

Επιπλέον, αναφέρεται, ότι το attica, the department store, είναι το μεγαλύτερο, πληρέστερο και πιο σύγχρονο πολυκατάστημα της Ελλάδας. Βρίσκεται σε μία προνομιακή τοποθεσία κοντά στην πλατεία Συντάγματος, μέσα σ’ ένα ιστορικό χώρο, στο μοναδικό διατηρητέο τετράγωνο της Αθήνας και καταλαμβάνει έκταση 25.000 τ.μ. σε οκτώ επίπεδα σύγχρονης αισθητικής με ιδιαίτερα αρχιτεκτονικά στοιχεία.

Περιλαμβάνει περισσότερα από 360 shops in a shop και 800 διαφορετικά brand names που καλύπτουν όλες τις σύγχρονες ανάγκες και ικανοποιούν τις πιο απαιτητικές προσδοκίες των επισκεπτών του, δημιουργώντας ένα ευχάριστο περιβάλλον αγορών, εφάμιλλο των καλύτερων ευρωπαϊκών πολυκαταστημάτων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v