Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Chipita: Δάνειο 10,75 εκατ. από IFC

Η επένδυση ύψους 21,5 εκατ. ευρώ της Chipita στη γείτονα χώρα αφορά στη δημιουργία παραγωγικής μονάδας κρουασάν στην Κωνσταντινούπολη. Η κατασκευή του εργοστασίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο και δεν αποκλείεται να ολοκληρωθεί ακόμη και εντός του μήνα.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Chipita: Δάνειο 10,75 εκατ. από IFC

Δάνειο ύψους 10,7 εκατ. ευρώ (14,6 εκατ .δολ.) στη θυγατρική της Chipita στην Τουρκία προκειμένου να ολοκληρώσει την επένδυση της εκεί, προσανατολίζεται να της δώσει το International Finance Corporation (IFC). 

Απόφαση η οποία θα ληφθεί από το διοικητικό συμβούλιο του IFC τον επόμενο μήνα. Σύμφωνα με δηλώσεις ανωτάτων στελεχών του IFC (που ανήκει στην Παγκόσμια Τράπεζα) μένει ανοικτό το ενδεχόμενο η Chipita όχι μόνο να λάβει το συγκεκριμένο δάνειο, αλλά μέσω αυτής της πρώτης χρηματοδότησης, να ξεκινήσει μια συνεργασία μεταξύ του IFC και της ελληνικής πολυεθνικής.

Χαρακτηριστική είναι άλλωστε δήλωση ανώτατου στελέχους του IFC σύμφωνα με την οποία "θα είναι το πρώτο βήμα για την οικοδόμηση μιας σχέσης μεταξύ της Chipita και της IFC ". Ο ίδιος συμπλήρωσε "η Chipita δραστηριοποιείται σε πολλές αναδυόμενες αγορές και η IFC θα μπορούσε να διαδραματίσει στο μέλλον έναν μεγαλύτερο ρόλο στην εξάπλωσή της σε μια σειρά από αγορές μέσω μεγάλων χρηματοδοτήσεων".

Η επένδυση ύψους 21,5 εκατ. ευρώ της Chipita στη γείτονα χώρα αφορά στη δημιουργία παραγωγικής μονάδας κρουασάν στην Κωνσταντινούπολη. Η κατασκευή του εργοστασίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο και δεν αποκλείεται να ολοκληρωθεί ακόμη και εντός του μήνα ενώ η έναρξη της παραγωγικής διαδικασίας και η τοποθέτηση των πρώτων προϊόντων στην αγορά τοποθετείται για την ερχόμενη άνοιξη.

Την ίδια ώρα στα σχέδια της εταιρείας είναι και η είσοδος της στο Χρηματιστήριο μέσα στην επόμενη τριετία, αλλά και η περαιτέρω επέκταση της στις διεθνείς αγορές. Έτσι μετά την Τουρκία, σειρά έχει η Ινδονησία ενώ σχέδια υπάρχουν και για άλλες αγορές στόχους.

Μέσω αυτού του εξαγωγικού αλλά και παραγωγικού της ταξιδιού στις διεθνείς αγορές η ελληνική πολυεθνική εταιρεία έχει καταφέρει πάνω από 8 στα 10 προϊόντα της να καταναλώνονται εκτός των ελληνικών συνόρων. Συγκεκριμένα το 87% του τζίρου που πραγματοποιεί πραγματοποιείται στις διεθνείς αγορές και μόλις 13% στην Ελλάδα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v