Διψήφια ανάπτυξη πωλήσεων το 2013 συνεχίζει να εμφανίζει η σουηδική πολυεθνική αλυσίδα ένδυσης H&M στην Ελλάδα, ακολουθώντας εκ διαμέτρου αντίθετη πορεία από το μέσο όρο της εγχώριας αγοράς ένδυσης. Είναι δε εντυπωσιακό ότι η ελληνική θυγατρική, αποτελεί μια από τις πιο δυναμικές θυγατρικές του ομίλου H&M στην Ευρώπη σε ότι αφορά το ρυθμό ανάπτυξης των πωλήσεων της.
Στο πλαίσιο ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων εννεαμήνου (χρήση Δεκέμβριος – Νοέμβριος) η σουηδική πολυεθνική παρουσίασε στοιχεία και για τις επιμέρους δραστηριότητες της ανά αγορά. Ετσι, στο εννεάμηνο οι πωλήσεις στην Ελλάδα παρουσίασαν αύξηση κατά 13% αγγίζοντας τα 80,3 εκατ. ευρώ ενώ στο γ΄τρίμηνο –που ουσιαστικά αφορά τους θερινούς μήνες Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο- η αύξηση πωλήσεων υπολογίζεται σε 16% και η αξία τους διαμορφώθηκε στα 27,4 εκατ. ευρώ.
Συνολικά, η H&M λειτουργεί στην Ελλάδα 27 καταστήματα από τα οποία τα τρία άνοιξαν το 2013, ενώ την ίδια περίοδο πραγματοποίησε και διακοπή λειτουργίας ενός καταστήματος. Οι παραπάνω επιδόσεις καθιστούν την ελληνική αγορά ως μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες –πίσω από της Ρουμανία, την Κροατία και την Ουγγαρία- για την H&M, καθώς στις αναπτυγμένες αγορές της Δυτικής Ευρώπης στο εννεάμηνο του 2013, η ανάπτυξη πωλήσεων υπήρξε οριακή.
Η H&M που εισήλθε στην Ελλάδα το 2005 δραστηριοποιείται στη χώρα μας μόνο με την ομώνυμη αλυσίδα, αν και αναπτύσσει πολλά διαφορετικά concept ένδυσης (κατ' αντιστοιχία με το «αντίπαλο δέος», την ισπανική πολυεθνική Inditex) διεθνώς. Στις βασικές αρχές της στρατηγικής της, η διοίκηση της H&M εντάσσει τόσο την ανάπτυξη των online πωλήσεων όσο και την εγκατάσταση κι άλλων αλυσίδων του γκρουπ στις αγορές όπου ήδη δραστηριοποιείται, χωρίς ωστόσο να προγραμματίζει κάποια συγκεκριμένη κίνηση για την ελληνική αγορά.