Βελτιωμένα, παρά τη σημαντική επιβάρυνσή τους με έκτακτα έξοδα αναδιάρθρωσης, εμφανίζονται τα οικονομικά αποτελέσματα της CPI, για την χρήση που έληξε στις 30/6/2013, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που δημοσιεύτηκαν σήμερα.
Πιο συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της Εταιρείας CPI για το οικονομικό έτος 1/7/2012 – 30/6/2013, ανήλθε σε ευρώ 14.261 χιλ. από ευρώ 17.524 χιλ. κατά το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, παρουσιάζοντας μείωση 18,6% που οφείλεται στην ύφεση της Ελληνικής οικονομίας, την αυστηρότερη πιστωτική πολιτική που εφαρμόζεται και την στόχευση της εταιρείας σε πωλήσεις των προϊόντων που θεωρεί στρατηγικά.
Πιο συγκεκριμένα τα έσοδα από πωλήσεις προϊόντων μειώθηκαν σε ευρώ 9.725 χιλ. από ευρώ 13.019 χιλ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο ενώ τα έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν ελαφρά σε ευρώ 4.535 χιλ από ευρώ 4.505 χιλ. την ίδια περίοδο πέρυσι κα αποτελούν πλέον το 32% των εσόδων της εταιρείας.
Το μικτό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε και ανήλθε σε 23,52% έναντι 21,9% το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Τα κέρδη προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA), σημείωσαν σημαντική αύξηση και διαμορφώθηκαν σε ευρώ 514 χιλ. από ευρώ 14 χιλ κατά το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης οικονομικής χρήσης, παρά την επιβάρυνση των εξόδων της εταιρείας από τα έκτακτα έξοδα αναδιάρθρωσης.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από Φόρους ανήλθαν σε ζημιά ευρώ 205 χιλ έναντι ζημιών ευρώ 817 χιλ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα αντικατοπτρίζοντας και αυτά την βελτίωση των αποτελεσμάτων της χρήσης.
Τέλος, οι δανειακές υποχρεώσεις της Εταιρείας μειώθηκαν ανερχόμενες σε ευρώ 3.697χιλ έναντι ευρώ 4.184 χιλ στις 30/6/2012 , ενώ τα Ταμειακά της διαθέσιμα στο τέλος της περιόδου μειώθηκαν ανερχόμενα σε ευρώ 159 χιλ έναντι ευρώ 275 χιλ την αντίστοιχη περίοδο.
Η εταιρεία CPI, λαμβάνοντας υπ' όψιν τις τρέχουσες συνθήκες, συνεχίζει, για την διανυομένη οικονομική χρήση, να εστιάζεται κυρίαρχα
-στην μείωση του λειτουργικού της κόστους σε συνεχή και μόνιμη βάση
-στην διατήρηση της ρευστότητάς της,
-στην θωράκιση από επισφάλειες ακόμη και εις βάρος των πωλήσεων
-στην προώθηση στην αγορά λύσεων και υπηρεσιών που αποβλέπουν σε μείωση κόστους και αύξηση της παραγωγικότητας των Επιχειρήσεων
στην διερεύνηση ευκαιριών αύξησης του μεριδίου της λόγω του αναμενόμενου consolidation του κλάδου.