Νέο λογότυπο για την Intralot

Με νέο λογότυπο επαναλανσάρεται στη διεθνή αγορά η Intralot, έπειτα από 14 χρόνια παρουσίας. Η εταιρία συνεχίζει τη δραστηριοποίησή της στο χώρο του Entergaiming, εγκαινιάζοντας νέα παιχνίδια και νέες πλατφόρμες διάθεσής τους όπως είναι η κινητή τηλεφωνία, η τηλεόραση μέσω Ίντερνετ κλπ, ενώ δρομολογεί νέες κινήσεις στο εξωτερικό και σύμφωνα με πληροφορίες στα ενδιαφέροντά της εντάσσονται και τα πρακτορεία τυχερών παιχνιδιών.

Νέο λογότυπο για την Intralot
Με νέο λογότυπο επαναλανσάρεται στη διεθνή αγορά η εταιρία Intralot, έπειτα από 14 χρόνια παρουσίας στην αγορά.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας κ. Κ. Αντωνόπουλο, η Intralot συνεχίζει τη δραστηριοποίησή της στο χώρο του Entergaiming, εγκαινιάζοντας νέα παιχνίδια και νέες πλατφόρμες διάθεσής τους όπως είναι η κινητή τηλεφωνία, η τηλεόραση μέσω Ίντερνετ κλπ. Το νέο λογότυπο αποτελεί απεικόνιση που θα υποστήριξη τους νέους στόχους της εταιρίας για περαιτέρω διείσδυσή της στην αγορά των τυχερών παιχνιδιών.

Να σημειωθεί ότι η εταιρία δρομολογεί νέες κινήσεις στο εξωτερικό και σύμφωνα με πληροφορίες στα ενδιαφέροντά της εντάσσονται και τα πρακτορεία τυχερών παιχνιδιών

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το νέο λογότυπο της Intralot μετουσιώνει τόσο το χαρακτήρα όσο και τη δράση της εταιρίας στο διεθνές περιβάλλον. Δεν είναι πολύπλοκο κι έτσι δεν αφήνει καμία αμφιβολία για την εταιρία που εκπροσωπεί και τις αξίες που αυτή εκφράζει.

Σημειώνεται, πως τα χρώματά του αποπνέουν δυναμισμό αλλά και υπευθυνότητα. Το γκρι χρώμα αποτυπώνει το διεθνή χαρακτήρα της εταιρίας, αποδίδει τη σοβαρότητα που πρέπει να διέπει μια εταιρία ανάλογου μεγέθους, ενώ το πορτοκαλί ως θερμό χρώμα, εκφράζει το πάθος που χαρακτηρίζει τα στελέχη της εταιρίας για την επίτευξη υψηλών στόχων. Το πορτοκαλί χρησιμοποιήθηκε για να εκφράσει επίσης το όραμα της εταιρίας και τις αισιόδοξες προοπτικές της.

Οπως τονίζεται, οι χαρακτήρες δεν θα μπορούσαν παρά να ήταν στα αγγλικά, αφού η Intralot είναι μια πολυεθνική εταιρία, με το μεγαλύτερο μέρος των δραστηριοτήτων της να εκτυλίσσεται στο εξωτερικό. Η ελληνική καταγωγή της αντικατοπτρίζεται μέσα από την απουσία τόνου στο γράμμα ”i” που θυμίζει το ελληνικό γράμμα ”γιώτα”.

Η γραμματοσειρά -αποκλειστικά σχεδιασμένη για την Intralot- είναι συμπαγής, άρτια αλλά όχι στάσιμη – κι αυτό είναι που αποπνέει η πλάγια γραφή της.

Όπως και η εταιρία, οι αξίες που επικοινωνεί είναι η αποτελεσματικότητα, το σθένος και η έντονη ενεργητικότητα, χωρίς όμως να υπάρχει ”σπατάλη” δυνάμεων και πόρων. Η γραμμή που υπογραμμίζει το όνομα της εταιρίας δίνει έναν εμφατικό χαρακτήρα τόσο γενικά όσο και ειδικά ως προς το ανθρώπινο πρόσωπό της, μια και μοιάζει να την έχει τραβήξει ένα ανθρώπινο χέρι.

Επιπλέον, η γραμμή δεν σχηματίζει ”τυχαία” μια καμπύλη στο μπροστινό της μέρος – σε σχέση και με την υπόλοιπη γραμμή αλλά και σε συνδυασμό με τα γράμματα όπου δεν υπάρχουν αυστηρά όρια μεταξύ τους, φαίνεται να ”απογειώνει” τον όλο σχηματισμό και να εκφράζει την κινητήριο δύναμη που ωθεί και την Intralot στην αναπτυξιακή της πορεία.

Στην παρουσίασή του, ο διευθύνων σύμβουλος της Intralot, κ. Κ. Αντωνόπουλος μίλησε μεταξύ άλλων για τους νέους επιχειρηματικούς στόχους της εταιρίας δηλώνοντας ότι η Intralot συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία διαμορφώνοντας τις εξελίξεις στο χώρο του EnterGaming, αναπτύσσοντας νέα παιχνίδια ψηφιακής ψυχαγωγίας, πλατφόρμες εναλλακτικών δικτύων (π.χ. Internet, iTV, κινητά τηλέφωνα κ.τ.λ.) και εγκαινιάζοντας νέα, ”φυσικά” σημεία πώλησης (Retail Networks).

Όπως ο κ. Αντωνόπουλος τόνισε, το νέο λογότυπο αποτελεί μια απεικόνιση που θα υποστηρίξει στην εντέλεια τους νέους αυτούς στόχους, μια και είναι μοντέρνα και μπορεί εύκολα να αποτυπωθεί στο μυαλό του χρήστη των προϊόντων και υπηρεσιών της Intralot.

Για την αλλαγή του λογότυπου και της εταιρικής ταυτότητας της εταιρίας, ο κ. Αντωνόπουλος είπε: ”Αναζητούσαμε ένα εύστοχο λογότυπο που να εκφράζει την Intralot ως προς τη μελλοντική της εξέλιξη, χωρίς όμως να αποκόπτεται από το γεμάτο επιτεύγματα παρελθόν της. Και θεωρώ ότι καταφέραμε να το υλοποιήσουμε. Το νέο λογότυπο εκφράζει με απλό τρόπο τη δυναμική και την ευρωστία της Intralot. Χωρίς περιττά ”ευφυολογήματα”, αποτυπώνει την προσωπικότητα της εταιρίας μας ως προς την αξιοπιστία, τη σταθερότητα και την ακεραιότητά της”.

Επίσης, πρόσθεσε: ”Η εταιρία έχει αποδείξει στα 14 χρόνια της ύπαρξής της ότι ο δρόμος για την επιτυχία είναι μονόδρομος και είναι μπροστά της, κι αυτό το λογότυπο, με την αίσθηση της κίνησης και της ελευθερίας που αφήνει, το εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο.

Το προηγούμενο λογότυπό μας με την υδρόγειο, έκανε τον κύκλο του και η Intralot ήταν συνεπής στο στόχο που εκείνο εκπροσωπούσε: κατέκτησε τον κόσμο με την τεχνογνωσία, την επιθετική στρατηγική πωλήσεών της αλλά και την οξυδέρκειά της και σήμερα βρίσκεται και στις 5 ηπείρους του πλανήτη. Πιστεύουμε ότι και το νέο λογότυπό μας θα αποτελέσει τον οδηγό για την επίτευξη νέων και υψηλότερων στόχων που έχουμε μπροστά μας και δυναμικά θα διεκδικήσουμε”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v