Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Aegean: Να πληρώνουμε όλοι τους ίδους φόρους

Η Ryanair με όσα αναφέρει, παραπληροφορεί την ελληνική αγορά, σε μια προσπάθεια να επιτύχει ειδική φορολογική αντιμετώπιση και απαλλαγές, επισημαίνει η Aegean.

Aegean: Να πληρώνουμε όλοι τους ίδους φόρους

Η Ελληνική αεροπορική αγορά είναι ανοιχτή σε όλους, κάθε ευρωπαϊκή εταιρία μπορεί να δραστηριοποιηθεί σε αυτήν με τους ίδιους φόρους και επιβαρύνσεις που πληρώνει και η AEGEAN, σημειώνει η εταιρία, απαντώντας επί της ουσίας στις σχετικές αιτιάσεις της ιρλανδικής Ryanair

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, η AEGEAN συνεισφέρει σήμερα στον τουρισμό με 4 εκ. επιβάτες εξωτερικού από Αθήνα και περιφέρεια, έναντι 1 εκ το 2004, παρουσιάζοντας αυξητική δυναμική κατά 22% το 2013. Προφανώς χωρίς φόρους Δημοσίου και επιβαρύνσεις αεροδρομίων, ύψους 160 εκατ. που καταβάλλει σε ετήσια βάση, θα μπορούσε να επιτύχει ακόμα σημαντικότερα μεγέθη.

Το 2013, σημειώνει, πετύχαμε σημαντική αύξηση κατά 15% και στην Αθήνα, που ήταν πτωτική τα προηγούμενα χρόνια

Τα τελευταία 3 χρόνια, 18 εκατ. επιβάτες μας τοποθετούν, στο πλαίσιο των Skytrax World Airline Awards, στην πρώτη θέση πανευρωπαϊκά ως την «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη», αναγνωρίζοντας και επιβραβεύοντας τη σχέση ποιότητας – τιμής που προσφέρουμε. Για εμάς η δική τους γνώμη και επιβράβευση έχουν τη μεγαλύτερη σημασία.

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο εσωτερικού, η Aegean τονίζει ότι έχει μειώσει τους ναύλους κατά 20-30% τα τελευταία 4 χρόνια, με αποτέλεσμα ο μέσος ναύλος να φθάνει σήμερα τα 46€ χωρίς φόρους.

"Έχουμε δεσμευθεί δημόσια και επανειλημμένα, ότι και μετά την εξαγορά της Olympic Air θα συνεχίσουμε να διατηρούμε τα χαμηλά επίπεδα ναύλων", τόνισε.

"Η Ryanair με όσα αναφέρει, παραπληροφορεί την ελληνική αγορά, σε μια προσπάθεια να επιτύχει ειδική φορολογική αντιμετώπιση και απαλλαγές. Η δραστηριότητα της Ryanair, όπως και της Easyjetκαι άλλων low cost εταιριών έχει μεγαλώσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Και αυτό είναι θεμιτό γιατί παρέχουν περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές. Η περαιτέρω ανάπτυξη είτε στο εσωτερικό, είτε στο εξωτερικό είναι επίσης θεμιτή, αρκεί να ανταγωνιζόμαστε όλοι επί ίσοις όροις. Αν η στρατηγική του Δημοσίου περιλαμβάνει μείωση των φόρων και τελών, αυτή θα πρέπει να αφορά και να ωφελεί ολόκληρη την αεροπορική αγορά, χωρίς διακρίσεις που δημιουργούν στρεβλώσεις", καταλήγει η εταιρία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v