Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μπάρμπα Στάθης: Ενισχύει το εξαγωγικό προφίλ

Σημαντική αύξηση κατέγραψαν οι εξαγωγές της Μπάρμπα Στάθης σε δύσκολες αγορές όπως της Β. Αμερικής, της Αυστραλίας και της Δ. Ευρώπης, που αποτελούν το 47% των πωλήσεών της στο εξωτερικό.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Μπάρμπα Στάθης: Ενισχύει το εξαγωγικό προφίλ
Ισχυρές αντιστάσεις σε μια αγορά η οποία συνεχίζει να δέχεται πιέσεις εξαιτίας της οικονομικής ύφεσης, της πτώσης της κατανάλωσης και της ενίσχυσης των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας επέδειξε για μια ακόμη χρονιά η Μπάρμπα Στάθης. Κατάφερε να ενισχύσει τα μερίδιά της και να αυξήσει τις εξαγωγές της σε δύσκολες αγορές όπως της Β. Αμερικής, της Αυστραλίας και της Δ. Ευρώπης, που αποτελούν το 47% των πωλήσεών της στο εξωτερικό.

Ειδικότερα οι εξαγωγές καταψυγμένων ζυμών με την μάρκα «7DAYS Bake it» στις αγορές της Β. Αμερικής (Η.Π.Α. και Καναδά) και της Αυστραλίας, κατέγραψαν πέρυσι άνοδο 15%. Αύξηση 14% παρουσίασε η αγορά της Γερμανίας, και 12% η Κύπρος που αποτελεί το 34% των πωλήσεων της στο εξωτερικό.

Η στόχευση στις εξαγωγές και δη οι ενίσχυση αυτών, αποτελεί άλλωστε ένα από τα βασικά συστατικά και του φετινού σχεδιασμού της Μπαρμπά Στάθης η οποία στην εσωτερική αγορά εστιάζει στη διείσδυση σε μικρά σημεία πώλησης, στην προώθηση οικονομικών συσκευασιών και στη διατήρηση σταθερών τιμών για τέταρτη συνεχή χρονιά στα λαχανικά και πέμπτη στις ζύμες.

Παράλληλα ο σχεδιασμός της εταιρείας περιλαμβάνει αύξηση της παραγωγικότητας, επένδυση στον πρωτογενή τομέα, ανάπτυξη Private Label με στόχευση σε νέες συνεργασίες και ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων.

Σημειώνεται ότι πέρυσι, όπου η αγορά των κατεψυγμένων λαχανικών, παρουσίασε πτώση 8,4% σε όγκο και 11,4% σε αξία, ο Μπάρμπα Στάθης, διατήρησε την ηγετική του θέση, εμφανίζοντας άνοδο στο μερίδιο σε όγκο στο 47,1% ( +0,5 μ.μ) σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο 2011, και μία μικρή πτώση στο μερίδιο αγοράς σε αξία (-1,5μ.μ) , το οποίο ανέρχεται πλέον σε 61%.

Πτωτικά κινήθηκε και η αγορά της κατεψυγμένης ζύμης, ωστόσο η Χρυσή Ζύμη, κατάφερε να διατηρήσει την ηγετική της θέση ανάμεσα στις επώνυμες μάρκες και να αυξήσει το μερίδιο της σε όγκο στο 18,6% (0,9μ.μ) και σε αξία (+1,5μ.μ) φθάνοντας στο 21,4%.

Σε ό,τι αφορά στην πορεία των οικονομικών μεγεθών οι πωλήσεις σε επίπεδο ομίλου διαμορφώθηκαν πέρυσι σε 90,1 εκατ. ευρώ έναντι 91,605 εκατ. ευρώ το 2011, ενώ τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 1,9 εκατ. ευρώ από 2,12 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v