Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΚΡΙ:Private label προϊόντα για Algida- supermarket

Στην παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας φαίνεται πλέον να εστιάζεται ο ανταγωνισμός των γαλακτοκομικών εταιριών.Σε αυτό τον τομέα εισήλθε και η Κρι Κρι, με την παραγωγή ορισμένων κωδικών παγωτού για λογαριασμό της Algida, αλλά και για την Carrefour-Μαρινόπουλος, ενώ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με ελληνικούς ομίλους σούπερ μάρκετ για την παραγωγή παγωτού και γιαουρτιού private label.

ΚΡΙ:Private label προϊόντα για Algida- supermarket
της Αθηνάς Καλαϊτζόγλου

Στην παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας φαίνεται πλέον να εστιάζεται ο ανταγωνισμός των γαλακτοκομικών εταιριών.Σε αυτό τον τομέα εισήλθε και η Κρι Κρι, με την παραγωγή ορισμένων κωδικών παγωτού για λογαριασμό της Algida, αλλά και για την Carrefour-Μαρινόπουλος, ενώ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με ελληνικούς ομίλους σούπερ μάρκετ για την παραγωγή παγωτού και γιαουρτιού private label.

Στο παιχνίδι εισήλθε και ο όμιλος της Vivartia, που ανέλαβε από την 1η Σεπτεμβρίου την παραγωγή γάλακτος ιδιωτικής ετικέτας για λογαριασμό της Dia, η οποία αποδεσμεύτηκε από τη σχετική συμφωνία με την Αγνό, θεωρώντας πολύ πιο συμφέροντες τους όρους συνεργασίας με τη Vivartia.

Η Κρι Κρι, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του euro2day, προσανατολιζόμενη σε ελληνικές επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ, δεν ενδιαφέρεται για παραγωγή για λογαριασμό των discount markets. Οι συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη και σύντομα θα γίνουν σχετικές ανακοινώσεις. Η εταιρία αυτή τη στιγμή διαθέτει μερίδιο πανελλαδικά πλέον του 6% στο παγωτό και περίπου 6% στον κλάδο του γιαουρτιού. Έχει συνάψει, επίσης, συμφωνία με τη Βασιλόπουλος για τη διάθεση επώνυμου γάλακτος από τα καταστήματα της ομώνυμης αλυσίδας.

Η διοίκηση της Κρι Κρι πραγματοποιεί εξαγωγές παγωτού σε Αυστρία, Σουηδία και Δανία, έχει κλείσει ήδη συμφωνία διανομής των παγωτών της στην Αλβανία, ενώ παράλληλα γίνονται ανάλογες προσπάθειες και για την αγορά της Βουλγαρίας.

Για την περαιτέρω ανάπτυξή της υλοποιούνται δύο επενδυτικά προγράμματα, συνολικού προϋπολογισμού πλέον των 11 εκατ. ευρώ, για την ενίσχυση των παραγωγικών υποδομών της, τη διεύρυνση του δικτύου πωλήσεων, τη μείωση του κόστους παραγωγής και την απόκτηση μεγαλύτερης ευελιξίας και άμεσης ανταπόκρισης σε περιόδους μεγάλης ζήτησης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v