ΑΒ: Εταιρικός Απολογισμός του Delhaize

Μέσα από τον Κοινωνικό Απολογισμό, ο Όμιλος Delhaize επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του στην Αειφορία με την έναρξη της νέας, τολμηρής στρατηγικής «Στόχος 2020 – Στο δρόμο προς το Καλύτερο».

ΑΒ: Εταιρικός Απολογισμός του Delhaize

O 6ος κατά σειρά Εταιρικός Κοινωνικός Απολογισμός του Ομίλου Delhaize, στον οποίο ανήκει η ΑΒ Βασιλόπουλος, περιγράφει λεπτομερώς την πρόοδο του ομίλου στην ενσωμάτωση της αειφόρου ανάπτυξης σε όλες τις εμπορικές του δραστηριότητες, αλλά και τα σημαντικότερα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν το 2012, ιδιαίτερα στους τομείς της βιώσιμης αλιείας, της μείωσης των αποβλήτων και της ανασύνθεσης των προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας για τη βελτίωση της θρεπτικής τους αξίας.

Ο Κοινωνικός Απολογισμός 2012 έχει συνταχθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Global Reporting Initiative G3.1.

Μέσα από τον Κοινωνικό Απολογισμό, ο Όμιλος Delhaize επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του στην Αειφορία με την έναρξη της νέας, τολμηρής στρατηγικής «Στόχος 2020 – Στο δρόμο προς το Καλύτερο».

«Είμαστε περήφανοι για την πρόοδο που σημειώθηκε στην προσπάθειά μας να εντάξουμε τη στρατηγική αειφορίας στις δραστηριότητες ολόκληρου του Ομίλου το 2012. Όλες οι εταιρείες του Ομίλου - τόσο οι παλαιότερες όσο και οι νεότερες - έχουν ενεργή συμμετοχή στη χάραξη της νέας μας στρατηγικής, «Στόχος 2020». Ιδιαίτερα σημαντική είναι η πρόοδός μας για τη βιώσιμη αλιεία, τη μείωση των απορριμμάτων και την ανάπτυξη βιώσιμων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας» δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Delhaize, Pierre Olivier Beckers.

2012 Επιτυχίες

Zero Waste: Στο πλαίσιο της φιλοδοξίας της εταιρείας για ολική διαχείριση των απορριμμάτων της, όλες οι εταιρείες του ομίλου εφάρμοσαν πιλοτικά προγράμματα μείωσης των αποβλήτων τους.

Βιώσιμη Αλιεία: Η Delhaize Αμερικής πέτυχε ένα σημαντικό επίτευγμα, καθώς πλέον όλα τα ψάρια που πωλούνται είναι αποτέλεσμα βιώσιμης αλιείας. Στη Delhaize Βέλγιου, 100% των νωπών θαλασσινών προέρχονται από βιώσιμες πηγές. Η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεργάζεται με τη WWF Ελλάς για την προμήθεια βιώσιμων αλιευμάτων.

Πιο Υγιεινά Προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας: Συνεχής ανασύνθεση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για τη βελτίωση της διατροφικής αξίας τους.

Διαχείριση Απόδοσης: Για πρώτη φορά το 23% των στελεχών ανέλαβαν συγκεκριμένους στόχους αειφορίας.
Dow Jones Sustainability Indexes: ο Όμιλος εισήχθη για πρώτη φορά τόσο στον Παγκόσμιο, όσο και στον Ευρωπαϊκό δείκτη.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v