Moda Bagno: Ζημιές σε όμιλο και μητρική

Τα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας της Moda Bagno στο εξάμηνο του 2006, παρουσιάζονται αρνητικά σε επίπεδο εταιρίας και ομίλου, 0,39 και 0,59 εκατ. ευρώ αντίστοιχα, κυρίως λόγω καταλογισμού φόρων επί λογιστικών διαφορών τακτικού ελέγχου για τις χρήσεις 2000-2004 και συναλλαγματικών διαφορών για τη θυγατρική στην Τουρκία μη πραγματοποιηθέντων (unrealized) στο μεγαλύτερο μέρος τους.

Moda Bagno: Ζημιές σε όμιλο και μητρική
Ο κύκλος εργασιών της εταιρίας Moda Bagno παρουσίασε αύξηση 11% και 10,4% σε επίπεδο ομίλου και διαμορφώθηκε σε 15,7 και 16,75 εκατ. ευρώ για την εταιρία και τον όμιλο αντίστοιχα.

Το μεικτό κέρδος παρουσίασε αύξηση 10,5% και 11,3% και ανήλθε σε 7,08 και 7,85 εκατ. ευρώ για την εταιρεία και τον όμιλο αντίστοιχα.



Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών εξόδων και αποσβέσεων αυξήθηκαν κατά 26,7% για την εταιρία και 6% για τον όμιλο σε σχέση με το περυσινό εξάμηνο και ανήλθαν σε 1,65 και 1,54 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Τα προ φόρων κέρδη παρουσιάζουν αύξηση σε επίπεδο εταιρίας και ομίλου κατά 123% και 134% αντίστοιχα και διαμορφώθηκαν σε 0,84 και 0,62 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Τα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας παρουσιάζονται αρνητικά σε επίπεδο εταιρίας και ομίλου, 0,39 και 0,59 εκατ. ευρώ αντίστοιχα, κυρίως λόγω καταλογισμού φόρων επί λογιστικών διαφορών τακτικού ελέγχου για τις χρήσεις 2000-2004 (πέντε χρήσεις), και συναλλαγματικών διαφορών για τη θυγατρική στην Τουρκία μη πραγματοποιηθέντων (unrealized) στο μεγαλύτερο μέρος τους.

Τα παραπάνω γεγονότα δεν επηρεάζουν την ρευστότητα και λειτουργία της εταιρίας και του ομίλου λόγω:

α) της σημαντικής αύξησης, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, των εισροών από λειτουργικές δραστηριότητες κατά 1,38 και 1,54 εκατ. ευρώ για την εταιρεία και τον όμιλο αντίστοιχα,

β) του σημαντικά αυξημένου όγκου παραγγελιών προς εκτέλεση τις επόμενες περιόδους,

γ) της αυξημένης απόδοσης των λειτουργιών,

δ) του περιορισμού του κόστους χρήσης ξένων κεφαλαίων και

ε) της ευνοϊκής διακύμανσης στις αγορές συναλλάγματος σε σχέση με τις θυγατρικές εξωτερικού και της δυναμικής όγκου πωλήσεων που έχουν αναπτύξει και σταθεροποιήσει.

Τέλος ο όμιλος είναι σε διαρκή εξέταση και εφαρμογή πολιτικών για την ενίσχυση του brand με στόχο την ικανοποίηση, σε υψηλότερο βαθμό, των αναγκών των πελατών σε σχέση με την ποιότητα και τρόπο ζωής καθώς και τις διαμορφούμενες οικονομικές συνθήκες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v