Σαράντης: Αύξηση 13,54% στα κέρδη ομίλου

Αύξηση της τάξης του 13,54% στον όμιλο και 18,38% στη μητρική σημείωσαν τα κέρδη μετά φόρων της Γρ. Σαράντης στο α΄ εξάμηνο του 2006, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και με βάση τα ΔΛΠ.

Σαράντης: Αύξηση 13,54% στα κέρδη ομίλου
Αύξηση της τάξης του 13,54% στον όμιλο και 18,38% στη μητρική σημείωσαν τα κέρδη μετά φόρων της Γρ. Σαράντης στο α΄ εξάμηνο του 2006, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και με βάση τα ΔΛΠ.

Ειδικότερα, αύξηση της τάξης του 13,54% σημείωσαν τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη της Γρ. Σαράντης κατά το α’ εξάμηνο του 2006 και διαμορφώθηκαν σε 11,282 εκατ. ευρώ, από 9,935 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.

Οι πωλήσεις του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 107,355 εκατ. ευρώ έναντι 99,552 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2005, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 7,8%.

Σε επίπεδο μητρικής, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 59,229 εκατ. ευρώ από 58,289 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 1,61%.

Τα κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε 6,800 εκατ. ευρώ από 5,744 εκατ. ευρώ το 2005, παρουσιάζοντας αύξηση 18,38%.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η διοίκηση στοχεύει στη δυναμικότερη επέκταση του ομίλου στις γεωγραφικές αγορές των Ουκρανίας, Τουρκίας και Ρωσίας μέσω εντονότερων προωθητικών και διαφημιστικών ενεργειών, της σταδιακής εισαγωγής νέων προϊόντων αλλά και της διεύρυνσης της γκάμας.

Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις που πραγματοποιεί ο όμιλος Γρ. Σαράντης στην ελληνική αγορά αντιπροσωπεύουν το 55,40% του συνολικού κύκλου εργασιών, ενώ το υπόλοιπο 44,60% ή 47,88 εκατ. ευρώ αφορά στις πωλήσεις του ομίλου στις αγορές του εξωτερικού. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε σχέση με το περυσινό εξάμηνο οι πωλήσεις του ομίλου Γρ. Σαράντη στις αγορές του εξωτερικού εμφανίζουν αύξηση 23,62%, ενώ αντίστοιχα οι πωλήσεις της Ελλάδος υποχώρηση 2,21%.

Βέβαια, αξίζει να επισημανθεί ότι, παρά την ωρίμανση της ελληνικής αγοράς, αν δεν ληφθεί υπόψη η μη καταγραφή εσόδων κατά το εξάμηνο του 2006 από τον τομέα PET (Retail) και τις υπηρεσίες προς την Estee Lauder JV, που αντιστοιχεί σε επιπλέον συνεισφορά στις πωλήσεις Ελλάδας ύψους 4,83 εκατ. ευρώ (3,13 εκατ. ευρώ από PET και 1,7 εκατ. ευρώ από Estee Lauder JV), τα έσοδα της Ελλάδας θα είχαν ανέλθει σε 64,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 5,72%.

Η πιο δυνατή αγορά μετά την Ελλάδα, ως ποσοστό συμμετοχής στις πωλήσεις, είναι η Πολωνία (20,71 εκατ. ευρώ) και ακολουθούν Ρουμανία (13,75 εκατ. ευρώ), Βουλγαρία (5,87 εκατ. ευρώ), Σερβία (3,22 εκατ. ευρώ), Τουρκία (1,68 εκατ. ευρώ), Τσεχία (1,66 εκατ. ευρώ), ΠΓΔΜ (0,66 εκατ. ευρώ), Ουκρανία (0,17 εκατ. ευρώ) και Ουγγαρία (0,17 εκατ. ευρώ). Ωστόσο, το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης, σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2005, παρουσιάζει η αγορά του Τσεχίας (+41,22%) και ακολουθούν η Σερβία (+29,09%), η Βουλγαρία (+26,63%) και η Πολωνία (+22,07%).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v