Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

CosmΟΤΕ: Στα 156,7 εκ. ευρώ τα κέρδη 6μήνου

Στα 156,7 εκατ. ευρώ διαμορφώνονται τα καθαρά κέρδη της Cosmote στο α’ εξάμηνο, έναντι 158,6 εκατ. ευρώ κατά την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

CosmΟΤΕ: Στα 156,7 εκ. ευρώ τα κέρδη 6μήνου
Στα 156,7 εκατ. ευρώ διαμορφώνονται τα καθαρά κέρδη της Cosmote στο α’ εξάμηνο, έναντι 158,6 εκατ. ευρώ κατά την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της COSMOTE στο τέλος του α’ εξαμήνου του 2006 ανήλθε σε 1.037,1 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 31,1% σε σύγκριση με το α’ εξάμηνο του 2005, λόγω θετικών επιδόσεων σε όλες τις αγορές, με τις διεθνείς δραστηριότητες της COSMOTE να συμμετέχουν στα ενοποιημένα έσοδα του Ομίλου σε ποσοστό 25% περίπου.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) της COSMOTE ενισχύθηκαν κατά 14,1%, παρά την ενοποίηση της COSMOTE Ρουμανίας, η οποία διανύοντας τα πρώτα στάδια λειτουργίας της, παρουσίασε ζημίες.

Οι συγκλίνουσες προβλέψεις αναλυτών που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του euro2day προέβλεπαν ότι τα καθαρά κέρδη της Cosmote θα κινηθούν σταθεροποιητικά στο α΄ εξάμηνο, ήτοι στα 159,2 εκατ. ευρώ.

Ως αποτέλεσμα της ενοποίησης των μεγεθών των νέων θυγατρικών, που βρίσκονται σε φάση ανάπτυξης, με σημαντικές προοπτικές για το μέλλον, και της έλλειψης εσόδων από τη διαχείριση των εταιριών GLOBUL και COSMOFON, το περιθώριο κέρδους EBITDA διαμορφώθηκε σε 38,1% (43,7% το α’ εξάμ. του 2005).

Τα καθαρά κέρδη του Ομίλου COSMOTE κατά το α’ εξάμηνο του 2006 μειώθηκαν οριακά (-1,2%) και διαμορφώθηκαν σε 156,7 εκατ. ευρώ, λόγω αυξημένων εξόδων απόσβεσης από τις διεθνείς επενδύσεις, λόγω υψηλότερων χρηματοοικονομικών εξόδων από τη χρηματοδότηση των εξαγορών των εταιριών GLOBUL, COSMOFON και COSMOTE Ρουμανίας, καθώς επίσης λόγω της μη-αναγνώρισης της θετικής αναβαλλόμενης φορολογίας (deferred tax assets) για τις εταιρίες COSMOTE Ρουμανίας και COSMOFON.

Στην Ελλάδα, τα έσοδα από τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες της COSMOTE διαμορφώθηκαν κατά 8,7% υψηλότερα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2005, κυρίως ως αποτέλεσμα της ενίσχυσης της κίνησης από την αυξημένη χρήση των πελατών συμβολαίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα έσοδα από τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες στην Ελλάδα, εκτός διασύνδεσης, αυξήθηκαν κατά 10%, ποσοστό που καταδεικνύει ότι η COSMOTE συνέχισε να αξιοποιεί τις δυνατότητες ανάπτυξης της αγοράς.

Επί Ελληνικού εδάφους, οι επιδόσεις της COSMOTE επιβεβαίωσαν τα σημαντικά περιθώρια για τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη της αγοράς από την αύξηση των εσόδων από υπηρεσίες φωνής. Η COSMOTE εδραίωσε περαιτέρω την ηγετική της θέση στην ελληνική αγορά, προσελκύοντας το α’ εξάμηνο 237.983 νέους πελάτες, από τους οποίους 132.153 το β’ τρίμηνο, παρά τον ανταγωνισμό.

Παράλληλα, και παρά τη μείωση των τελών τερματισμού από την 1η Ιουνίου 2006, ο δείκτης ARPU αυξήθηκε στα 29,7 ευρώ το α’ εξάμηνο, οδηγώντας σε αύξηση των εσόδων.

Ο κύκλος εργασιών της COSMOTE στην Ελλάδα ανήλθε σε 782,4 εκατ. ευρώ, ενισχυμένος κατά 7,3% σε σχέση με το α’ εξάμηνο της περασμένης χρονιάς. Τα έσοδα από υπηρεσίες (μηνιαία πάγια τέλη, αερόχρονος, SMS και υπηρεσίες δεδομένων, περιαγωγή) στην Ελλάδα, ενισχύονται συνεχώς (+ 10%) καταδεικνύοντας τη σημαντική αύξηση της χρήσης.

Στην Αλβανία, η AMC συνέχισε τη θετική της πορεία, ενισχύοντας τον κύκλο εργασιών της κατά 8,1% το α’ εξάμηνο και κατά 8,7% το β’ τρίμηνο, διατηρώντας, παράλληλα, περιθώριο κερδοφορίας (EBITDA) 58% περίπου σε όλη τη διάρκεια του εξαμήνου.

Στη Βουλγαρία, παρά το έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, η GLOBUL συνέχισε τη δυναμικά ανοδική της πορεία, παρουσιάζοντας, σε επίπεδο εξαμήνου, έσοδα ενισχυμένα κατά 33% και περιθώριο EBITDA που ανέρχεται σε 37%, από 32,4% το 2005.

Η COSMOFON στην πΓΔΜ, παρουσιάζει σταθερή άνοδο, με τα έσοδά της να αυξάνονται κατά 42% και το περιθώριο EBITDA να ανέρχεται σε 13,7% περίπου το α’ εξάμηνο.

Τέλος, η COSMOTE Ρουμανίας, κερδίζοντας σημαντικό μερίδιο των νέων συνδέσεων στη Ρουμανία, αποδεικνύει ότι ένας τρίτος παίκτης μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα της αγοράς. Η COSMOTE Ρουμανίας πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις με στόχο τη βελτιστοποίηση του τηλεπικοινωνιακού της δικτύου, την καθιέρωση του ονόματός της στην αγορά, αλλά και την απόκτηση κρίσιμης μάζας σε επίπεδο πελατών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v