Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Λύκος: Συνεργασία με METRO στη Ρουμανία (upd)

Σε συμφωνία συνεργασίας, η οποία αφορά τη διάθεση προϊόντων της Iform Lykos S.A., θυγατρικής εταιρίας της Inform Λύκος στη Ρουμανία, μέσα από τα καταστήματα της METRO Cash & Carry Romania προχώρησαν η Inform Λύκος και η METRO. Δύο νέες συμβάσεις συνολικού ύψους 3 εκατ. ευρώ, υπέγραψε η Inform Λύκος με τον Όμιλο εταιριών της Eurobank.

Λύκος: Συνεργασία με METRO στη Ρουμανία (upd)
Σε συμφωνία συνεργασίας, η οποία αφορά τη διάθεση προϊόντων της Iform Lykos S.A., θυγατρικής εταιρίας της Inform Λύκος στη Ρουμανία, μέσα από τα καταστήματα της METRO Cash & Carry Romania προχώρησαν η Inform Λύκος και η METRO.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η συνεργασία έχει ήδη ξεκινήσει από το Μάιο του 2006 και για την υλοποίησή της δημιουργήθηκαν ”Fiscal Form Centers” σε κάθε ένα από τα 23 καταστήματα της METRO σε όλη τη Ρουμανία.

Πιο συγκεκριμένα τα ”Fiscal Form Centers” είναι ειδικά διαμορφωμένοι χώροι σε σημεία κοντά στις κεντρικές εισόδους των καταστημάτων, όπου εκπαιδευμένοι υπάλληλοι εξυπηρετούν τους πελάτες της METRO για την αγορά προσωποποιημένων τιμολογίων και άλλων προϊόντων όπως χαρτί εκτυπώσεων, φωτοτυπικό χαρτί, ρολά για fax και για ταμειακές μηχανές.

Τονίζεται ότι τα προσωποποιημένα τιμολόγια, δηλαδή τα παραστατικά με προτυπωμένα τα φορολογικά στοιχεία της κάθε επιχείρησης, είναι υποχρεωτικά για κάθε είδους εταιρεία και ελεύθερο επαγγελματία στη Ρουμανία.

Όπως επισημαίνεται, η Inform Lykos είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής προσωποποιημένων τιμολογίων στη Ρουμανία και η METRO Cash & Carry είναι η μεγαλύτερη B2B υπεραγορά στη χώρα. Με την συνεργασία αυτή, η Inform Lykos, αυξάνει το δίκτυο των συνεργαζόμενων καταστημάτων που σε όλη τη χωρά ξεπερνά τα 150 και αναμένει να αυξηθεί σημαντικά το μερίδιο αγοράς της στη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων.

”Το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουμε, παράλληλα με την ταχύτητα παραγωγής και την άμεση παράδοση στο χώρο του τελικού πελάτη, ανταποκρίνονται με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες των πελατών της METRO” δήλωσε ο Liviu Anghel, Εμπορικός Διευθυντής της INFORM LYKOS S.A. στη Ρουμανία.

Εξάλλου, δύο νέες συμβάσεις συνολικού ύψους 3 εκατ. ευρώ, που αφορούν έργα Συνολικής Διαχείρισης Εντύπων (Total Forms Management) και έχουν διετή χρονική διάρκεια, υπέγραψε η διοίκηση της εταιρίας Inform Λύκος με τον Όμιλο εταιριών της Eurobank.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η πρώτη είναι ουσιαστικά η ανανέωση της σύμβασης που ξεκίνησε το 2004 για την εκτύπωση, την αποθήκευση και τη διανομή όλων των εντύπων που χρησιμοποιεί η Τράπεζα σε όλα τα καταστήματα και υπηρεσίες της ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες.

Η δεύτερη αφορά το ίδιο έργο, αλλά για λογαριασμό όλων των θυγατρικών της Τράπεζας.

”Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς” τόνισε ο Γιώργος Τριανταφυλλίδης, Εμπορικός Διευθυντής της Inform Λύκος, ”το γεγονός ότι η συνεργασία μας με την Eurobank EFG όχι μόνο ανανεώθηκε αλλά και επεκτάθηκε συμπεριλαμβάνοντας σημαντικές εταιρείες του Ομίλου, όπως είναι η Eurobank Cards, η εταιρεία διαχείρισης πιστωτικών καρτών της Τράπεζας, η EFG Eurolife, ο ασφαλιστικός βραχίονας της Τράπεζας, η Eurobank Χρηματιστηριακή, η EFG Leasing και άλλες εταιρείες που πρωτοστατούν σε διαφορετικές αγορές. Ξεκινήσαμε πριν από δύο χρόνια σχεδόν την παροχή υπηρεσιών Forms Management για πρώτη φορά στην Ελληνική αγορά”

Και πρόσθεσε: ”Ακολουθώντας τη διεθνή τάση, δημιουργήσαμε για την Eurobank EFG πρωτοποριακές υπηρεσίες στο χώρο του Outsourcing των εντύπων και οι νέες συμβάσεις αποδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο ότι η ποιότητα των υπηρεσιών μας ικανοποίησε τις απαιτήσεις της Τράπεζας”.

Η εφαρμογή παροχής υπηρεσιών διαχείρισης των λειτουργικών εντύπων της Eurobank EFG, στηρίζεται σε μία ηλεκτρονική πλατφόρμα ανταλλαγής των δεδομένων μεταξύ των δύο πλευρών. Οι παραγγελίες διαβιβάζονται ηλεκτρονικά από τις Μονάδες σε Κεντρική Υπηρεσία της Τράπεζας, ελέγχονται, εγκρίνονται και κατά τον ίδιο τρόπο φθάνουν στην Inform Λύκος προς επιβεβαίωση και εκτέλεση.

Η Inform Λύκος κατασκευάζει τα έντυπα και τα αποθηκεύει στα δικά της αποθηκευτικά κέντρα (logistics centers). Στη συνέχεια επιλέγει (stock picking) και διανέμει τα έντυπα σε ειδική συσκευασία ανά είδος ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε Μονάδας σε όλη τη χερσαία και νησιωτική Ελλάδα. Την ηλεκτρονική διεκπεραίωση των παραγγελιών έχει αναλάβει η Business Exchanges.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v