Minerva: Μέρισμα 0,04 ευρώ, στις 10/7 η αποκοπή

Τη διανομή μερίσματος 0,04 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση του 2005, ενέκρινε μεταξύ άλλων η ετήσια γενική συνέλευση της εταιρίας Minerva, που συνήλθε σήμερα 28 Ιουνίου 2006, με απαρτία 81,92%. Είσοδος στα Βαλκάνια για τη δημιουργία καταστημάτων εντός του 2007.

Minerva: Μέρισμα 0,04 ευρώ, στις 10/7 η αποκοπή
Τη διανομή μερίσματος 0,04 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση του 2005, ενέκρινε μεταξύ άλλων η ετήσια γενική συνέλευση της εταιρίας Minerva, που συνήλθε σήμερα 28 Ιουνίου 2006, με απαρτία 81,92%.

Δικαιούχοι του ανωτέρω μερίσματος θα είναι οι κάτοχοι μετοχών της εταιρίας κατά την λήξη της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου Αθηνών της 7ης Ιουλίου 2006.

Η ημερομηνία αποκοπής του μερίσματος ορίσθηκε η 10η Ιουλίου 2006. Συνεπώς από την ημέρα αυτή οι μετοχές της εταιρίας θα διαπραγματεύονται στο Χ.Α. χωρίς το δικαίωμα είσπραξης του μερίσματος.

Το μέρισμα θα αρχίσει να καταβάλλεται από την 17η Ιουλίου ημέρα Δευτέρα μέσω της Εθνικής Τράπεζας.

Σύμφωνα με την εισήγηση του Διοικητικού Συμβουλίου της Minerva προς τη γενική συνέλευση, τα κύρια σημεία της στρατηγική της εταιρίας για το τρέχον έτος, είναι η ενίσχυση της στρατηγικής που έχει ακολουθηθεί τα τελευταία χρόνια και επικεντρώνεται στα ακόλουθα σημεία :

* Δημιουργία Νέων προϊόντων που καλύπτουν τις νέες τάσεις της μόδας.

* Ανάπτυξη ενός δυναμικού Δημιουργικού Τμήματος εντός της επιχείρησης που να ερευνά τις νέες τάσεις, συλλαμβάνει νέες σχεδιαστικές ιδέες και προχωρεί μεθοδικά στην δημιουργία νέων προϊόντων.

* Περιορισμός του παραγωγικού κόστους εντός των εγκαταστάσεων της και κάλυψη των παραγωγικών της αναγκών είτε με την αύξηση του προσωπικού στην θυγατρική της εταιρία στην Ρουμανία είτε με ανάπτυξη των συνεργασιών με μονάδες τρίτων (FACON) στις χώρες της Βαλκανικής.

Στόχος η μεγαλύτερη δυνατή μείωση του παραγωγικού κόστους των προϊόντων, όπου το εργατικό κόστος αποτελεί σημαντικό μέρος του συνολικού παραγωγικού κόστους.

* Ενδυνάμωση του εμπορικού τομέα της εταιρίας με σημαντικές επενδύσεις τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό όσο και σε μεθόδους.

* Αναδιοργάνωση των τμημάτων της εταιρίας με στόχο την αξιοποίηση του μέγιστου των δυνατοτήτων του προσωπικού σε συνθήκες συνεχών αλλαγών.

* Είσοδος στα Βαλκάνια για τη δημιουργία καταστημάτων εντός του 2007.

* Προώθηση νέων σύγχρονων προϊόντων όπως το Brand Name + TIZZY , το οποίο απευθύνεται σε ηλικίες 15-22 ετών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v