Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Lamda: Τι συζητά με HSBC (update)

Σε συζητήσεις με την HSBC για μεταβίβαση ποσοστού του εμπορικού κέντρου The Mall Athens, επιβεβαιώνει με σημερινή της ανακοίνωση, ότι βρίσκεται η Lamda Development αναφορικά με πρόσφατα δημοσιεύματα.

Lamda: Τι συζητά με HSBC  (update)
Σε συζητήσεις με την HSBC για μεταβίβαση ποσοστού του εμπορικού κέντρου The Mall Athens, επιβεβαιώνει με σημερινή της ανακοίνωση, ότι βρίσκεται η Lamda Development.

Πάντως, μέχρι σήμερα τα δύο μέρη δεν έχουν καταλήξει σε δεσμευτική συμφωνία, ενώ σε περίπτωση που συναφθεί τέτοια, η εταιρία Lamda Development θα την ανακοινώσει, επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Αν και δεν αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, αντικείμενο των διαπραγματεύσεων είναι το 50% της εταιρείας Lamda Olympia Village με περιουσιακά στοιχεία όχι μόνο το εμπορικό κέντρο The Mall, αλλά και το συγκρότημα κατοικιών HΛΙΔΑ και τα δύο κτίρια γραφείων που εντάσσονται στη μεγάλη έκταση του πρώην Χωριού Τύπου στο Μαρούσι.

Η συνολική αξία της Lamda Olympia Village, η οποία έχει υλοποιήσει επενδύσεις άνω των 400 εκατ. ευρώ, αποτιμάται πάνω από 500 εκατ. ευρώ, ενώ επαφές έχουν γίνει εκτός από την HSBC και με άλλα ενδιαφερόμενα funds του εξωτερικού, όπως η γερμανική DIFA (σ.σ. βλέπε χθεσινή στήλη ΧΑΜΑΙΛΕΩΝ), χωρίς ωστόσο να υπάρχει οριστική συμφωνία.

Σημειωτέον εδώ ότι η Lamda Development έχει παραχωρήσει 70 από τα 215 διαμερίσματα του συγκροτήματος ΗΛΙΔΑ στο δήμο Αμαρουσίου, στο πλαίσιο της αρχικής συμφωνίας με το δήμο για την παραχώρηση των 202 στρεμμάτων όπου αναπτύχθηκε το Χωριό Τύπου το 2004.

Η πώληση του 50% της Lamda Olympia Village θα αποφέρει σημαντικά κεφάλαια στη Lamda, η οποία έχει υλοποιήσει την τελευταία πενταετία επενδύσεις άνω των 700 εκατ. ευρώ, ενώ προωθεί και νέες με προτεραιότητα την αξιοποίηση για εμπορικές κυρίως χρήσεις του IBC στο Μαρούσι, που ανέλαβε η εταιρεία κατόπιν του διαγωνισμού της Ολυμπιακά Ακίνητα Α.Ε.

Στις νέες επενδύσεις περιλαμβάνονται σχέδια για έργα που σχετίζονται με εμπορικά και ψυχαγωγικά κέντρα (malls, outlets, big boxes), αλλά και παραθεριστικά συγκροτήματα.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται επίσης στην κεντροανατολική Ευρώπη (Ρουμανία, Βουλγαρία και Σερβίας) και οι αναπτύξεις που διερευνώνται σε αυτές τις χώρες εστιάζονται σε εμπορικά και ψυχαγωγικά κέντρα (malls, outlets, big boxes), οικιστικά συγκροτήματα και, σε μικρότερο βαθμό, κτίρια γραφείων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v