ΚΡΙ-ΚΡΙ: Προβλέπει αύξηση στις πωλήσεις στο 2006

Αύξηση των πωλήσεων στα 28 εκατ. ευρώ προβλέπει για τη χρήση του 2006 η διοίκηση της εταιρίας Κρι-Κρι, σύμφωνα με τα όσα τόνισαν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Π. Τσινάβος καθώς και ο οικονομικός διευθυντής της εταιρίας κ. Μ. Τσιότσιαλας στην παρουσίαση της εταιρίας σε θεσμικούς επενδυτές στις 2 Ιουνίου.

ΚΡΙ-ΚΡΙ: Προβλέπει αύξηση στις πωλήσεις στο 2006
Αύξηση των πωλήσεων στα 28 εκατ. ευρώ προβλέπει για τη χρήση του 2006 η διοίκηση της εταιρίας Κρι-Κρι, σύμφωνα με τα όσα τόνισαν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Π. Τσινάβος καθώς και ο οικονομικός διευθυντής της εταιρίας κ. Μ. Τσιότσιαλας στην παρουσίαση της εταιρίας σε θεσμικούς επενδυτές, που πραγματοποιήθηκε στις 2/6, στο πλαίσιο της 1ης Παρουσίασης των Εισηγμένων Εταιριών της Βόρειας Ελλάδας, στη Θεσσαλονίκη.

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε αναλυτικά η επιχειρηματική δράση, η αναπτυξιακή στρατηγική της εταιρίας και τα οικονομικά αποτελέσματα της χρήσης 2005.

Παρουσιάστηκε αρχικά η εικόνα του ομίλου και στη συνέχεια αναλύθηκαν διεξοδικά οι στρατηγικοί στόχοι, στους κύριους κλάδους της δραστηριότητας, τα παγωτά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Η στρατηγική της ΚΡΙ-ΚΡΙ κινείται σε δύο βασικούς άξονες. Καταρχήν προωθείται η ανάπτυξη της αγοράς.

Έμφαση δίνεται στην αγορά της Αττικής αλλά και στην επέκταση στις βαλκανικές αγορές μέσω οργανωμένων δικτύων διανομής. Επίσης, προωθείται η ανάπτυξη νέων προϊόντων, υψηλής προστιθέμενης αξίας, τα προϊόντα με κοινό σήμα (co-branding) αλλά και η παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, για τρίτους.

Εκτενής αναφορά έγινε και για τα αποτελέσματα του 2005, όπου αναλύθηκαν διεξοδικά τα οικονομικά στοιχεία και τονίστηκε η υγιής χρηματοοικονομική διάρθρωση της εταιρίας. Στόχο της διοίκησης της ΚΡΙ-ΚΡΙ αποτελεί η συνεχής δημιουργία προστιθέμενης αξίας για την εταιρία και για τους μετόχους της.

Στη βάση αυτή, προβλέπεται αύξηση των πωλήσεων του ομίλου στα 28 εκατ. για το 2006, ενώ τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων αναμένεται να παρουσιάσουν ανάλογη αύξηση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v