Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Intracom IT Services: Σύμβαση με Εθνική Τράπεζα

Νέα σύμβαση, ύψους 2,3 εκατ. ευρώ, υπέγραψε η Intracom IT Services με την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος για το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη συντήρηση του ολοκληρωμένου Call Centre της Τράπεζας, το οποίο μεταξύ άλλων θα παρέχει υπηρεσίες αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης ”phone banking”.

Intracom IT Services: Σύμβαση με Εθνική Τράπεζα
Νέα σύμβαση, ύψους 2,3 εκατ. ευρώ, υπέγραψε η Intracom IT Services με την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος για το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη συντήρηση του ολοκληρωμένου Call Centre της Τράπεζας, το οποίο μεταξύ άλλων θα παρέχει υπηρεσίες αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης ”phone banking”.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ανάθεση του έργου έγινε μετά από διαγωνισμό που διενεργήθηκε με τη συμμετοχή κορυφαίων εταιριών και διεθνών κατασκευαστών του χώρου.



Στόχος του έργου είναι η λειτουργία ενός πρωτοποριακού συστήματος που θα συμβάλει ριζικά στην ποιοτική αναβάθμιση της συνολικής εξυπηρέτησης πελατών της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος.

Με την ολοκλήρωσή του, η Τράπεζα θα μπορεί να προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες εκτέλεσης τραπεζικών συναλλαγών μέσω τηλεφώνου με τη χρήση φυσικής ομιλίας, εξασφαλίζοντας ισχυρό προβάδισμα στην παροχή τέτοιων υπηρεσιών στην ελληνική τραπεζική αγορά.

Επίσης, η κλιμακωτή και επεκτάσιμη αρχιτεκτονική της λύσης καλύπτει τόσο τις υπάρχουσες, όσο και τις μελλοντικές ανάγκες της Τράπεζας.



Ειδικότερα, η ολοκληρωμένη αυτή λύση βασίζεται σε προηγμένες και καταξιωμένες τεχνολογίες του χώρου από διεθνείς και εγχώριους κατασκευαστές (Nortel, Genesys, Nuance, κ.α.).

Όπως επισημαίνεται, περιλαμβάνει εξοπλισμό και λογισμικό αυτοματοποιημένης διαχείρισης και εξυπηρέτησης κλήσεων στο Call Centre της Τράπεζας, εξειδικευμένο τραπεζικό λογισμικό αναγνώρισης και σύνθεσης φυσικής ομιλίας, καθώς και τις απαιτούμενες διασυνδέσεις με τα υπάρχοντα πληροφοριακά συστήματα της Τράπεζας.



Σημειώνεται, πως ο κ. Δημήτρης Πλαγιάννης, γενικός διευθυντής τραπεζικών και επιχειρηματικών λύσεων της Intracom IT Services, δήλωσε: ”Η επιλογή των Call Centre και Phone Banking συστημάτων μας από την Εθνική Τράπεζα αποτελεί τιμή για την εταιρία μας. Το έργο αυτό θα ενισχύσει σημαντικά το ήδη ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Εθνικής Τράπεζας, εξασφαλίζοντας ένα σύγχρονο και πρωτοποριακό σύστημα εξυπηρέτησης πελατείας της Τράπεζας.”

Επιπλέον, τονίζεται, ότι με τις μακρόχρονες επενδύσεις και τη συνέπεια της στρατηγικής της, η Intracom IT Services έχει διασφαλίσει ισχυρά διαπιστευτήρια στον τραπεζικό κλάδο. Η εταιρία είναι σήμερα ο μεγαλύτερος Ολοκληρωτής Τραπεζικών Συστημάτων Πληροφορικής με πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία στην υλοποίηση μεγάλων τραπεζικών έργων.

Στους πελάτες της περιλαμβάνονται οι μεγαλύτερες τράπεζες τόσο στην Ελλάδα (Εθνική Τράπεζα, Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, Societe Generale – Geniki Bank, Αγροτική Τράπεζα, κ.α.), όσο και στην ευρύτερη περιοχή, όπως EFG Eurobank (Ρουμανία, Σερβία, Βουλγαρία, Πολωνία), Εμπορική Τράπεζα Κύπρου, Bank of Valletta και APS Bank Μάλτας, Arab Bank (Μέση Ανατολή), Beirut Riyad Bank Λιβάνου, κ.α.

Τέλος, με ενεργή παρουσία στις αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, η εταιρία διαθέτει την απαιτούμενη ετοιμότητα και τεχνογνωσία για την υλοποίηση παρόμοιων έργων πληροφορικής, για τις ανάγκες ελληνικών και ξένων τραπεζικών ομίλων που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v